Wczorajszy nabytek.Audi 80 b3 quattro,1991 rok,benzyna+gaz.oc na 4 miesiące,przegląd do stycznia.Technicznie wszystko ok napędy sprawne ręci na cztery koła.Wizualnie jak widać maska,drzwi i błotnik do roboty.Drzwi mam drugie ze swojej starej b3 więc całe wymienię,maskę się kupi a błotnik jak się trafi to też się wstawi.
Lewe strona prosta jak z bata strzelił.
Za pewne dużo nie dałeś za nią. Na razie nie powala wyglądem ale pewnie mechanicznie jest w dobrym stanie.
Czekam na postępy w pracach nad B3
Troche pracy bedziesz mial ale mysle ze dasz rade
Jeszcze jakby było pod maską 5 cylindrowe 2.3 ...
(16-05-2015 13:56:21)Bartek napisał(a): [ -> ]Za pewne dużo nie dałeś za nią. Na razie nie powala wyglądem ale pewnie mechanicznie jest w dobrym stanie.
Czekam na postępy w pracach nad B3
1400 zł.Najważniejsza jest blacha w ocynku i nie ruszone podłużnice z przodu ani z tył i żadnego poważnego wypadku,tylko jakieś obcierki.Słupeknie ruszony tylko trzy do wymiany które mam.Na liczniku 350 tyś przebiegu ale pewnie jest z 800 a może i nie
Mechanicznie tak jak mówisz w dobrym stanie,bo nie bdb.Trzeba trochę zł zainwestować w wygląd i mechanicznie :
-zlokalizować wyciek płynu do wspomagania
-wymienić łączniki stabilizatorów
-kupić lepsze kapcie
-może jakieś alu ładniejsze albo te skompletować
-linka ręcznego
-ogarnąć blacharkę
-może zmiana lakieru na czarną perłę
-zmiana lamp przód na te co są zespolone z kierunkami
(16-05-2015 14:21:16)kadetmen napisał(a): [ -> ]Jeszcze jakby było pod maską 5 cylindrowe 2.3 ...
Można zrobić swapa ale na jakieś V6 2.8 bo 15 koni więcej w 2.3 mnie nie rajcuje
Ogólnie auto zostaje u mnie na dłużej,w końcu to już klasyk a klasyki idą w górę a nie w dół .
No no , blachy z moich okolic widzę
fajne autko, ale widać że trzeba trochę popracować przy nim
Jaktajmer jak sie paczy...
Tak z ciekawości, to ma jakąś blokadę mechanizmu różnicowego?
(17-05-2015 11:50:24)jurek_j napisał(a): [ -> ]Tak z ciekawości, to ma jakąś blokadę mechanizmu różnicowego?
Tak ma,nawet jest foto z guzikiem w pierwszym poście .
No tak, ale to załącza przeniesienie napędu na tylną oś, a normalnie, bez włączenia jest to FWD?
Włączenie napędu na tylne koła to nie to samo co blokada. Ale ja się nie znam na kłatro, dlatego pytam.
(17-05-2015 17:43:10)jurek_j napisał(a): [ -> ]No tak, ale to załącza przeniesienie napędu na tylną oś, a normalnie, bez włączenia jest to FWD?
Włączenie napędu na tylne koła to nie to samo co blokada. Ale ja się nie znam na kłatro, dlatego pytam.
Powiem Ci,że ja też za bardzo nie wiem o co chodzi.Koleś mówił że blokadę włącza się jak się np zakopiemy i nie w czasie jazdy,wtedy napęd idzie na tylne koła i jedno przednie które ma najlżej .
(17-05-2015 17:48:39)dlugiLBN napisał(a): [ -> ]wtedy napęd idzie na tylne koła i jedno przednie które ma najlżej .
To co to za blokada jak napęd idzie na "koło które ma najlżej"? To się nazywa po prostu mechanizm różnicowy. I ewentualnie w terenie to chcemy aby właśnie na koło bardziej obciążone(z większymi oporami=z większą przyczepnością) trafiał jakiś tam moment.
A czy to będzie blokada LSD, Torsen czy mechaniczna 100% to właśnie mamy nadzieję że Ty będziesz wiedział
Nie jest źle, ogólnie wymaga trochę pielęgnacji
No a poza tym to Audi
Audi i 100% szpera, Ty chyba mientki sam w to nie wierzysz.