02-05-2015, 00:00:24
Witam,
mam pytanie odnośnie szczęk hamulcowych montowanych w Romecie Sport:
Czy można "bezkarnie" rozebrać cały mechanizm, a potem złożyć całość "do kupy" ? Pytam, bo chciałbym wyczyścić i wypolerować szczęki, a ten sposób mocowania to uniemożliwia. Zaprzyjaźniony serwisant powiedział, żeby lepiej tego nie ruszać, bo po rozkręceniu bocznych śrub mocujących sprężyny (są dwie na każdą stronę szczęki) nie będzie możliwe poskładanie ich w całość (a przynajmniej będzie to bardzo trudne). Być może chodzi o jakieś fabryczne "patenty". Proszę o radę w temacie.
A przy okazji proszę o informację, czy można gdzieś jeszcze dostać klocki hamulcowe do tego typu szczęk. Są dość nietypowe, bo obudowa gumy zakończona jest niegwintowanym trzpieniem. I podkreślam, chodzi o klocki z "epoki" czyli w stalowej / aluminiowej obudowie.
Pozdrawiam
mam pytanie odnośnie szczęk hamulcowych montowanych w Romecie Sport:
Czy można "bezkarnie" rozebrać cały mechanizm, a potem złożyć całość "do kupy" ? Pytam, bo chciałbym wyczyścić i wypolerować szczęki, a ten sposób mocowania to uniemożliwia. Zaprzyjaźniony serwisant powiedział, żeby lepiej tego nie ruszać, bo po rozkręceniu bocznych śrub mocujących sprężyny (są dwie na każdą stronę szczęki) nie będzie możliwe poskładanie ich w całość (a przynajmniej będzie to bardzo trudne). Być może chodzi o jakieś fabryczne "patenty". Proszę o radę w temacie.
A przy okazji proszę o informację, czy można gdzieś jeszcze dostać klocki hamulcowe do tego typu szczęk. Są dość nietypowe, bo obudowa gumy zakończona jest niegwintowanym trzpieniem. I podkreślam, chodzi o klocki z "epoki" czyli w stalowej / aluminiowej obudowie.
Pozdrawiam