26-04-2015, 16:49:48
26-04-2015, 17:29:01
(26-04-2015 16:12:59)adamus13715 napisał(a): [ -> ]dobra czyli sie nie da i nie chodziło o oszczędnośc tylko o to żeby więcej kilometrów na jednym tankowaniu zrobic
Polecam modny dziś, 'ecodriving'
26-04-2015, 17:35:07
(26-04-2015 16:12:59)adamus13715 napisał(a): [ -> ]dobra czyli sie nie da i nie chodziło o oszczędnośc tylko o to żeby więcej kilometrów na jednym tankowaniu zrobic
Załóż zbiornik od c-360. Zmieścisz więcej paliwa= więcej km na 1 tankowaniu.
26-04-2015, 18:07:55
26-04-2015, 18:57:59
A czemu nie?
26-04-2015, 19:32:39
Wysoki bieg=małe obroty=mało paliwa=mało oleju= małe smarowanie= zatarcie.
26-04-2015, 19:49:08
Ogólnie to wiesz co? Jeśli dla ciebie 2 litry na 100 kilometrów to jest dużo, to przesiądź się na rower.
26-04-2015, 20:11:59
Musisz się wwiercić w rurociąg z paliwem, albo gaz założyć.
26-04-2015, 20:12:54
Propan Butan na plecy
Pompuś
26-04-2015, 20:26:10
Widzę chłopcze dużo piszesz mało robisz. Codziennie ze 2 tematy zakładasz i pytasz o coś czego i tak nigdy nie zrobisz. Dziwny jesteś
26-04-2015, 21:07:14
(26-04-2015 19:32:39)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Wysoki bieg=małe obroty=mało paliwa=mało oleju= małe smarowanie= zatarcie.
Em .. Wedle twojego rozumowania to Niski bieg = wysokie rpm = dużo paliwa = dużo oleju = dobre smarowanie ??
26-04-2015, 21:16:39
Najlepszy sposób na przejechanie więcej km na jednym tankowaniu jest mieszkanie na wschodzie Polski i tankowanie ukraińskiej lub białoruskiej benzynki, albo samemu można jeździć na Ukrainę i przywozić sobie po kanistrze, wyjdzie dużo więcej paliwa za tą samą cenę.
26-04-2015, 21:18:47
@TheNight Tak. Z tym że oczywiście obroty mają być nie za wysokie. To tak jakbym cię owijał bandażem, ale jednocześnie w ciebie strzelał.
26-04-2015, 21:20:22
hahahaha a skąd wiesz że będzie dobra pogoda
26-04-2015, 21:38:05
(26-04-2015 21:07:14)TheNight napisał(a): [ -> ](26-04-2015 19:32:39)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Wysoki bieg=małe obroty=mało paliwa=mało oleju= małe smarowanie= zatarcie.
Em .. Wedle twojego rozumowania to Niski bieg = wysokie rpm = dużo paliwa = dużo oleju = dobre smarowanie ??
(26-04-2015 21:18:47)KeiSangi napisał(a): [ -> ]@TheNight Tak. Z tym że oczywiście obroty mają być nie za wysokie. To tak jakbym cię owijał bandażem, ale jednocześnie w ciebie strzelał.
Każdy silnik pracuje najbardziej prawidłowo i ma najmniejsze zużycie mechanizmów, najmniejsze obciążenie w zakresie między maksymalnym momentem a maksymalną mocą. A przy maksymalnym momencie jest najmniejsze zużycie paliwa, a to jakie to są zakresy obrotów to zależy od silnika. Jeden silnik na wysokich obrotach będzie się niszczył a drugi na niższych będzie katowany.