Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Cięcie kosztów benzyny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
hahaha no na az takim z*****u to ja nie mieszkam
(26-04-2015 16:12:59)adamus13715 napisał(a): [ -> ]dobra czyli sie nie da i nie chodziło o oszczędnośc tylko o to żeby więcej kilometrów na jednym tankowaniu zrobic

Polecam modny dziś, 'ecodriving' best
(26-04-2015 16:12:59)adamus13715 napisał(a): [ -> ]dobra czyli sie nie da i nie chodziło o oszczędnośc tylko o to żeby więcej kilometrów na jednym tankowaniu zrobic

Załóż zbiornik od c-360. Zmieścisz więcej paliwa= więcej km na 1 tankowaniu.
(26-04-2015 17:29:01)Damian4570 napisał(a): [ -> ]
(26-04-2015 16:12:59)adamus13715 napisał(a): [ -> ]dobra czyli sie nie da i nie chodziło o oszczędnośc tylko o to żeby więcej kilometrów na jednym tankowaniu zrobic

Polecam modny dziś, 'ecodriving' best

Ale to nie w 2t!
A czemu nie?
Wysoki bieg=małe obroty=mało paliwa=mało oleju= małe smarowanie= zatarcie.
Ogólnie to wiesz co? Jeśli dla ciebie 2 litry na 100 kilometrów to jest dużo, to przesiądź się na rower.
Musisz się wwiercić w rurociąg z paliwem, albo gaz założyć.
Propan Butan na plecy :F

Pompuś

Widzę chłopcze dużo piszesz mało robisz. Codziennie ze 2 tematy zakładasz i pytasz o coś czego i tak nigdy nie zrobisz. Dziwny jesteś Big Grin
(26-04-2015 19:32:39)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Wysoki bieg=małe obroty=mało paliwa=mało oleju= małe smarowanie= zatarcie.

Em .. Wedle twojego rozumowania to Niski bieg = wysokie rpm = dużo paliwa = dużo oleju = dobre smarowanie ?? :F
Najlepszy sposób na przejechanie więcej km na jednym tankowaniu jest mieszkanie na wschodzie Polski i tankowanie ukraińskiej lub białoruskiej benzynki, albo samemu można jeździć na Ukrainę i przywozić sobie po kanistrze, wyjdzie dużo więcej paliwa za tą samą cenę.
@TheNight Tak. Z tym że oczywiście obroty mają być nie za wysokie. To tak jakbym cię owijał bandażem, ale jednocześnie w ciebie strzelał.
hahahaha a skąd wiesz że będzie dobra pogoda
(26-04-2015 21:07:14)TheNight napisał(a): [ -> ]
(26-04-2015 19:32:39)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Wysoki bieg=małe obroty=mało paliwa=mało oleju= małe smarowanie= zatarcie.

Em .. Wedle twojego rozumowania to Niski bieg = wysokie rpm = dużo paliwa = dużo oleju = dobre smarowanie ?? :F

(26-04-2015 21:18:47)KeiSangi napisał(a): [ -> ]@TheNight Tak. Z tym że oczywiście obroty mają być nie za wysokie. To tak jakbym cię owijał bandażem, ale jednocześnie w ciebie strzelał.

Każdy silnik pracuje najbardziej prawidłowo i ma najmniejsze zużycie mechanizmów, najmniejsze obciążenie w zakresie między maksymalnym momentem a maksymalną mocą. A przy maksymalnym momencie jest najmniejsze zużycie paliwa, a to jakie to są zakresy obrotów to zależy od silnika. Jeden silnik na wysokich obrotach będzie się niszczył a drugi na niższych będzie katowany.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie