Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nie ma siły na 3 biegu. Sprawdzane wszystko!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć
Kolejny Ogar 200 kolejny problem. Otóż motorower nie ma siły tylko na 3 biegu, przełączam z 2 na 3 i sie toczy i zwalnia aż sie zadusza. Zmieniłem cylinder tłok (almot), jeszcze powiększałem kanały w cylu, zapłon nowy czeski, chyba 100 rożnych gaźników zakładałem i króćców, regulacje wszelkie, no i nie cholery. Na 1 i na 2 jedzie jak głupi na 2 biegu na liczniku jest 45 ponad. Na luzie ma wolniutkie obroty cyka jak zegarek. No ja juz nie mam siły, z guma czy bez czy na stożku czy na tillotosnie czy na 16n1, 16n3 nic nie zmienia cały czas to samo. z tyłu 55 zębów z przodu 11. Ma ktoś jakiś pomysł? Zimmeringi może? Świeca brązową ma elektrodę a obwód czorny.
No to może coś się skisiło ze skrzynią albo tłok puchnie.
A gaźnik wyczyściłeś dobrze i wyregulowałeś?
Po mojemu za mała dawka paliwa.
Jak powiększałeś kanały to należałoby też dać większy gaźnik.
pokombinuj z dawką paliwa jak mówił kolega wyżej
Zmieniłem simmery wyczyscilem wydech ustawiłem zapłon dokładnie i dalej to samo. plusminus mówił żeby dysze po zmieniać również pozmienialem dalej to samo
Maksymalna prędkość to 45-50. Poziom paliwa każdy już chyba był
Jaką masz kompresję?
a ja wiem jaką? Przecież zmieniełm na nowy cylinder i tłok i pierscionki. Ten cylinder aby ranty miał na oknach troche, co wyrownałem ale nie tak jak org
oo widzisz kolego dobrze wiedziec. Ale co to znaczy że widac przedmuchy jak to wyglada?
Zmieniane na różne głowice, nawet uszczelke dawałem. Może to być przez cylinder szajsowy? to znaczy dzisiejsza china za 50zl
Wiesz co.

Jak żeś taki szajs kupił to może być że na 3cim biegu już nie ma siły Confused
(25-04-2015 18:57:02)Petronas napisał(a): [ -> ]Wiesz co.

Jak żeś taki szajs kupił to może być że na 3cim biegu już nie ma siły Confused

Błagam nie udzielaj się jak nie masz pojęcia o czym mówisz.


@Autor - Jeśli cylinder kupiłeś nowy wraz z tłokiem i pierścieniami to nie może być to wina tego.
Haha. Lagoon rozwiązał mój problem, wielkie dzięki. Wiecie co było? Org cylinder od górnej krawędzi cylindra (tam gdzie sie głowice przykreca) do górnej krawędzi kanału wydechowego miał 28mm a ten nowy 32mm, org cylinder do płuka miał 35-36mm a ten nowy 40mm. Ogarnięci w temacie wiedzą o co chodzi. Założyłem jakiś inny stary dosyć zuzyty i na tym oryginalnym zużytym 100x lepiej. Ale jeszcze tematu nie zamykam bo przjechałem się tylko kilka razy zobaczymy co bedzie przy dłuzszej jezdzie
Stron: 1 2
Przekierowanie