Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Odbudowa OGAR200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siemka! Dawno mnie tu nie było na forum jako że Romecik stał i stał od ponad pół roku bez czynnie, a teraz przyszedł czas by odbudować go od podstaw, jako że nie wiem gdzie umieścić ten to post proszę o wyrozumiałość i ew. przerzucenie do prawidłowego działu Wink
Więc mam następujące kilka pytań do was:
1. Co dała wam zmiana cylindra na 60?
2. Jaki gaźnik dopasować do takiego cylindra? Znalazłem na internecie gaźnik K60B, był w dziale OGARA więc zastanawiam się czy jest to jakieś ulepszenie czy lepiej zrobić króciec i podpasować jakieś dell'orto 18 lub amal w podobnych wielkościach.
3. Jaki wydech pod ten cylinder i gaźnik? Wystarczy oryginał czy potrzeba go jakoś przerabiać? A może założyć "pseudosporta"?
4. Czy oryginalny zapłon da rade?

Jak tylko zacznę rozbiórkę i remont pojawi się zapewne film z tego remontu.
Z góry dzięki!
Pozdrawiam!
1. Efekt jest nie odczuwalny lepiej tego nie kupować tylko oryg dać do szlifu.. Te 60cc to tak na prawdę 55cc
2. Gaźnik albo K60b albo oryginalny. Możesz się pobawić z większym..
3. Wydech oryginalny. Pseudosport przy "60cc" nie ma sensu..
4. Da rade ta "60cc" nie daje nie wiadomo ile mocy żeby fabryczny nie nadążał..
Co do cylindra 60cc to właśnie daje !! mój kolega wcześniej jak miał w motorynce 50cc to była strasznie wolna i przymulona jak dał 60cc to rwie na koło !! i ma takiego zrywa.
Jak miał dojechaną 50 to 60cc coś da...
60cc to tak naprawdę 50cc po ostatnim szlifie..
lepiej dać olginalne 50 do szliu
No niestety nie posiadam oryginalnego cylindra gdyż ktoś zmienił go na chińskie CX więc zdecyduje się chyba na te 60 plus zrobie polerke tłoka, kanałów i głowicy. I chciałbym jeszcze zapytać o rozmiary łożysk na cały silnik. Ma ktoś?
Oooo to ja już chyba mam 60cc w komarze bo tłok mieniany pare razy już a cylek ten sam luzu też na pierścionki sporo Big Grin
Łożyska to napewno będą FAG'i na wał z luzem c3
Lepiej zrobić 50/4, Gaźnik bym dał od simsona 16n1-11, i tłumik. Zapłon zostaw, można by się z CDI pobawić jeśli chciało by się :F
Na zapłonie od stelli bardzo ładnie i kulturalnie chodzi.
Cylinder daje dużo jak ma więcej kanałów lecz do tego wydech trzeba robić.
Tuning tuningiem ale co to da skoro w jawce są tylko trzy biegi...
będzie tylko lepiej przyśpieszać a v-max i tak nie wiele wzrośnie
Lepiej będzie jak kupisz se oryginalnego cyla i dasz do szlifu + z fazowanie kanałów

Łożyska które musisz zakupić:
-łożyska wału 6303(x2)
-łożysko wałka zdawczego 6004
-łozysko wałka głównego 6202
Firmy SKF lub FAG
Za SKF podziekuje nie chce mieć luzów po 500 km ;-) bedą Fagi c3

a i mógłbym prosić jeszcze o rozmiary siemeringów w całym silniku?
1x SIMMERING 15X35X7 - DEKLA,
2x SIMMERING 17X30X7 - WAŁU,
1x SIMMERING 25X42X7 - MAŁEJ ZEBATKI
a i chciałbym jeszcze zapytać gdzie kupie nowy zapłon CDI przygotowany już pod ogarka?
650 zł gotowiec marki vape na allegro.pl jest
Stron: 1 2
Przekierowanie