Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Silnik 023 BMP - informacje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie!
Szukam info o silniku z końca produkcji 023 BMP. Może ktoś mi naświetlić bardziej temat, może wspomóc zdjęciami? Czym one się różniły, jak je rozpoznać itp. Wiem, że na pewno miały inne pokrywy lewa z napisem Dezamet a prawa bez oznaczeń bądź oznaczona literkami BMP i chyba trochę inny automat miały wraz z inną dźwignią biegów. Silniki te były jakościowo gorsze/lepsze od ZMD? Od kiedy do kiedy je produkowali?
Silniki z konca produkcji, osobiscie wiem ze niektore mialy seryjnie gaznik k60b/ bing taki jak w chartach, lub elektroniczny zaplon. Automat zmiany biegow na gruby frez, wajcha z charta pasowala. Silniki moim zdaniem donrze wykonane.
Silnik ten jakościowo wydaje mi się, że nie odbiega od "zwykłych" 023. W moim Ogarze jest właśnie taki silnik BMP kupiony jako nowy w 1996 roku. Mam do niego nawet karteczkę, że przeszedł kontrolę jakości. W środku kapy od zapłonu jest napisane ZMD. Mój silnik ma akurat gaźnik zwykły GM12F, ale tak jakby wykonany z nieco innego stopu, ma taki sino-niebieski kolor.

Skoro potrzebujesz jakiś jego zdjęć to zapodaję. Smile Jak będę na garażu to mogę zrobić dokładne foty tego silnika.

Kapa od strony zapłonu wygląda w nim tak.


Taką kartkę dawali z nowym silnikiem. Widać pieczątkę BMP

(19-04-2015 16:00:10)Chmielu17 napisał(a): [ -> ]Silnik ten jakościowo wydaje mi się, że nie odbiega od "zwykłych" 023. W moim Ogarze jest właśnie taki silnik BMP kupiony jako nowy w 1996 roku. Mam do niego nawet karteczkę, że przeszedł kontrolę jakości. W środku kapy od zapłonu jest napisane ZMD. Mój silnik ma akurat gaźnik zwykły GM12F, ale tak jakby wykonany z nieco innego stopu, ma taki sino-niebieski kolor.
Skoro potrzebujesz jakiś jego zdjęć to zapodaję. Smile Jak będę na garażu to mogę zrobić dokładne foty tego silnika.
Super, dzięki za info fotkę Smile
Przekierowanie