(18-09-2015 22:29:49)olo09 napisał(a): [ -> ]Ja aktualnie kompletnie silnik do swapa, bd mocne 60cc.
A co do twojej to może się spotkamy na swp 2016 i strzelimy draga
Na bank będę na swp 2016 i możemy draga strzelić
Filmik obowiązkowo
Rozumiem olo, że ty ogarem ta?
Ale ta pitoryna łykała wszystkie te plastiki
Brawo
no kolego motorynka idealna
mozna wiedziec ile wynioslo cie zrobienie tego silnika ? (jezeli juz pisales to sory nie mam za wiele czasu na czytanie calego tematu )
(21-09-2015 22:29:38)stachu2011 napisał(a): [ -> ]no kolego motorynka idealna mozna wiedziec ile wynioslo cie zrobienie tego silnika ? (jezeli juz pisales to sory nie mam za wiele czasu na czytanie calego tematu )
W silnik weszło 2,5 koła z wydechem, lecz nie liczę własnej pracy oraz rzeczy jakie już miałem ,np. kartery
Świetny sprzęt, nie lubię ani jakichś tuningów, ani krzykliwych kolorów, ale u Ciebie wszystko zrobione jest z głową, solidnie i tworzy taką jednolitą, całkiem smaczną całość. Gratuluje.
Motorynka super, ale to co zrobiłeś nieco przed 3 minutą w filmiku nie było zbyt mądre...
Kolejne filmiki które uświadamiają mi, że ten projekt jest piękny.
Jedynie to motorynka aż się prosi o dłuższy wahacz
Mam nadzieję, że moja będzie równie/bardziej kozacka jak twoja oczywiście pod względem reza bo wygląd i jazda to nie ma szans z twoją
Nie, nie prosi się
im bardziej oryginalnie wygląda tym fajniej jak dla mnie.
Ma jedną oryginalną,a ta jest przeznaczona do tuningu i tak prosi się, bo na 1 i 2b leci na koło od razu przy wejściu w rezo więc nie jest dobrze jak chcemy pokatować. Wydłużenie sprawi tez, że nie bd musiał mieć stelaża na dragach dzieki czemu odpadnie kilka kg
Zaraz ruszam z małymi przeróbkami, dostanie nowy zapłon oraz nowy tłoczek ze szlifem. Nie wiem jeszcze co z gaźnikiem ale to akurat mnie nie martwi.
W przyszłym roku będzie więcej na hamowni o jakieś 3 kuce więc parę kilo jakie robi wheliebar około 3 kg nie robi różnicy.