da rade zrobić to w 023
czy tam jaki inny masz
a instrukcja to jest opisana jaśniej sie chyba nie da
a czym można ściąć cylinder żeby było równo i komprecha nie uciekała
Ale trzeba się liczyć z tym że żywotność silnika spadnie.
ja nie chce słuchać zrzędzeń że się komuś nie podoba
zadałem pytane i chcę uzyskać odpowiedź
(16-02-2012 19:09:01)kilof napisał(a): [ -> ]a czym można ściąć cylinder żeby było równo i komprecha nie uciekała
po co ty niby chcesz cylinder ścinać ?? z tego co wiem to sie planuje głowice na tokarce można
Nie rozumiem pojęcia zciąć cylinder.Można owszem ale zplanować głowice do max 2mm na tokarce co da większą kompreche.Jedyne co w 100% da mocy silnkowi to to i możesz do tego sobie wypolerowac kanały i wyciągnąć dławik z tłumika.Reszta poprostu nie wypali bo zniszczy silnik lub go zamuli.Zastanów się.Komarek ma mała gardziel gaźnika i co się stanie jak walniesz taki gaźnik od wski który zasila silnik 125cm a nie marne 50cm.poprostu będzie go zalewac.Odpuśc sobie stary naprawde
Riley, akurat ten "tuning" wg. Sałka jest bardzo dobrze opracowany. Są to w prawdzie rozwiązania sprzed jakiegoś czasu, ale zdecydowanie skuteczne i przemyślane. Co do ścięcia cylindra, Sałek podał to jako metodę na zmianę czasów otwarcia okien. Równie dobrze może po prostu powiększyć okna o te 1,5 czy 2mm (czy ile tam jest). Da to taki sam efekt, a nie trzeba się będzie męczyć ze szlifowaniem cylindra i z szukaniem podkładki aluminiowej pod niego.
a tą głowice to mogę pod szlifować dremlem wszelkie nierówności przecież wypełni podkładka z miedzi
a poco się skraca tłok i poleruje się od środka
(16-02-2012 22:29:56)kilof napisał(a): [ -> ]a tą głowice to mogę pod szlifować dremlem wszelkie nierówności przecież wypełni podkładka z miedzi
ma być równo idealnie bo jak zrobisz krzywo to bedzie do dupy podkładka za dużo nie da bo nie całkowicie wyrówna
kilof, jak ty chcesz planować płaską powierzchnię dremelkiem to lepiej nie zabieraj się za tuning. Podkładka miedziana wyrówna tylko minimalnie nierówności.
Polerowanie tłoka od środka przeprowadza się dla zmniejszenia jego wagi i oporów przepływu mieszanki.
Skraca się w celu zmiany czasów otwierania i zamykania okien.
ale tłok skraca się od spodu tak
Jeżeli już skracać to od spodu. Najlepiej jak już chcesz coś tuningować, to trzymaj się dokładnie tego opracowania Sałka- jak będziesz robił jakieś własne zmiany to podejrzewam że więcej zepsujesz niż usprawnisz.
a tam pisze obniżamy okno wylotowe czyli tędy co spaliny wylatują