Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nieprawidłowa praca silnika, brak wysokich obrotów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Mam problem z moim ogarem 205. Mianowicie wygląda to tak że silnik daje się łatwo odpalić, do połowy manetki chodzi bardzo ładnie lecz po przekręceniu gazu trochę więcej niż do połowy zaczyna buczeć i słabnąć (pracuje nadal, nie gaśnie ale nie jedzie szybciej wręcz spowalnia). Nie wiem dlaczego tak się dzieje, do wczoraj było wszystko normalnie. Jedyne co dzisiaj zrobiłem to wymyłem filtr powietrza w rozpuszczalniku (filtr posiadam taki okrągły sportowy z siatką i materiałem w środku) Zapłon mam ustawiony raczej dobrze bo pracuje równo nawet na światłach. Świeca to NGK BR8HS z długim gwintem przerobiona pod głowice ogara. Próbowałem już na innym gaźniku ale jest jeszcze gorzej niż na tym którym śmigam cały czas. Dysze w gaźniku są nowe a sam gaźnik ma około 1,5 roku. Nie wiem co już mam robić z tym problemem więc zwracam się do Was o pomoc.
Mam jeszcze takie pytanie. Mianowicie czy wymiana gaźnika na nowy coś pomoże ? W poniedziałek jadę do miasta w celu załatwienia kilku spraw i mógłbym przy okazji kupić nowy gaźnik ale nie wiem czy to coś da a nie chcę wykładać niepotrzebnie pieniędzy.
Lewe powietrze ci łapie. Posprawdzaj uszczelki, ja tak miałem, gdy simering od strony zapłonu się wysłużył Tongue
Co do szczelności to jestem pewien że jest ok. Jak odpale silnik i dam manetke na max to sie dusić zaczyna ale jak w momencie "duszenia się" nacisnę przycisk zatapiacza na gaźniku to obroty podskoczą do max ale po chwili znowu się dusi. To na 75% coś z gaźnikiem ale nie wiem co ?
To wyczyść gaźnik, tą blaszkę od pompki pływaka daj niżej i spróbuj zapinkę na iglicy dać o ząbek niżej. Dostaje za mało paliwa Tongue
Iglice mam ustawioną na środkowym rowku. Miałem też na ostatnim rowku (najwięcej paliwa) i działo się to samo. Pływaki zmieniałem kilka razy z plastikowych na miedziane i na odwrót i nic to nie dało. a ta blaszka jest nastawiona tak że jeszcze przed wczoraj było dobrze.
Hmm. Sprawdzałeś kranik czy jest drożny ? :F
Wczoraj przedmuchiwałem kranik sprężonym powietrzem więc na pewno drożny
najlepiej rozbierz silnik i sprawdz czy uszczelniony jest , w jakim stanie pierścienie i czy na tłoku trzyma się uszczelka i na karterze , jeśli tak to zmień obroty na większe i dopływ paliwa , gdyż paliwo może za słabo dochodzić i obroty za niskie ustawione
Przekierowanie