Dziś jak jechał komorem jechałem to na pełnych obrotach wibruje na wolnych nie , sprawdzałem szpilki i nie są luźne nie nic co jest
Może cały silnik, a nie tylko cylinder, sprawdź, czy jak popchniesz silnik, czy się nie huśta. Widziałeś, że wibruje, czy tylko słyszysz? Komarek zasadniczo cały wibruje w czasie jazdy, te typy tak mają.
Ale wcześniej tego nie było
Moze pierscienie ci dzwonią .
Jutro sprawdzę
Ale dzwonią bo luźne czy co ?
Luz na korbowodzie jest lub na tłoku?
Ale na tłoku to by powietrze złapał i by się dusil
(10-04-2015 21:29:32)Amator023 napisał(a): [ -> ]Ale na tłoku to by powietrze złapał i by się dusil
???
No a nie mój kumpel "mechanik" tak mówi
Aż to musiałem do sygnatury dodać
Zobacz luz na wale luz na pierścieniach i na tłoku
Ja obstawiam że wyrobiły się gumowe tuleje od silnika i tam dostaje wibracji.