07-04-2015, 23:26:43
Witam,
niedawno postanowiłem zabrać się za renowacje mojego Ogara z 89r. Ogara nabyłem już chwile temu za 200zł, niestety brak papierów :/. Przeszedł wiele usprawnień (jeśli można to tak nazwać). Pierwotnie posiadał on silniczek 019 który po czasie uległ zniszczeniu poprzez zły stan karterów. padła większa ilość gwintów itp. Silnik 019 poszedł w pudełko i został zastąpiony silnikiem s38. Generalnie Romet ze względu na zły stan ogólny, i brak czasu, pieniędzy i chęci został odstawiony do szopy. Silnik s38 został sprzedany koledze wraz z ramą do niego (renowacja Komarka też trwa ). Teraz nabrałem chęci i postanowiłem wyremontować ten piękny klasyk polskiej motoryzacji. Zacząłem od rozbiórki ramy i ogledzin. Niestety, nie jest kolorowo. Wiele części w ramie jest do wymiany, między innymi bieżnie przedniego zawieszenia (tam gdzie pracują kulki ), tuleje lagów i masa innych pierdółek. Generalnie rama dzisiaj została poddana piaskowaniu. Niestety nie udało nam się skończyć piaskowania, ale jutro się dokończy Ze wzgledu na brak czasu nie robiłem dużo zdj. jak do tej pory. Jutro zdam relacje jak przebiegło piaskowanie Załączam kilka zdj. ramy w częściach i w drodze do piaskowania (dokładnie mam tylko 2 zdj., gdyż tak jak mówiłem nie było czasu aby zrobić wiecęj ). Generalnie poszukuje karterów do silnika 019 w dobrym stanie. Jeśli ktoś takowe posiada i chciałby sprzedać to proszę o wiadomość A tym czasem zapraszam do wypowiedzi co sądzicie o moim pomyśle odbudowy Ogarka
Rama w częściach :
W drodze do piaskowania :
niedawno postanowiłem zabrać się za renowacje mojego Ogara z 89r. Ogara nabyłem już chwile temu za 200zł, niestety brak papierów :/. Przeszedł wiele usprawnień (jeśli można to tak nazwać). Pierwotnie posiadał on silniczek 019 który po czasie uległ zniszczeniu poprzez zły stan karterów. padła większa ilość gwintów itp. Silnik 019 poszedł w pudełko i został zastąpiony silnikiem s38. Generalnie Romet ze względu na zły stan ogólny, i brak czasu, pieniędzy i chęci został odstawiony do szopy. Silnik s38 został sprzedany koledze wraz z ramą do niego (renowacja Komarka też trwa ). Teraz nabrałem chęci i postanowiłem wyremontować ten piękny klasyk polskiej motoryzacji. Zacząłem od rozbiórki ramy i ogledzin. Niestety, nie jest kolorowo. Wiele części w ramie jest do wymiany, między innymi bieżnie przedniego zawieszenia (tam gdzie pracują kulki ), tuleje lagów i masa innych pierdółek. Generalnie rama dzisiaj została poddana piaskowaniu. Niestety nie udało nam się skończyć piaskowania, ale jutro się dokończy Ze wzgledu na brak czasu nie robiłem dużo zdj. jak do tej pory. Jutro zdam relacje jak przebiegło piaskowanie Załączam kilka zdj. ramy w częściach i w drodze do piaskowania (dokładnie mam tylko 2 zdj., gdyż tak jak mówiłem nie było czasu aby zrobić wiecęj ). Generalnie poszukuje karterów do silnika 019 w dobrym stanie. Jeśli ktoś takowe posiada i chciałby sprzedać to proszę o wiadomość A tym czasem zapraszam do wypowiedzi co sądzicie o moim pomyśle odbudowy Ogarka
Rama w częściach :
W drodze do piaskowania :