jak dla mnie to te drugie
Te tulejki muszą mieć w środku tą metalową tulejkę bo głównie ona jest dopasowana do ośki dlatego kup sobie ten komplet z osią chyba że chcesz jakieś mega trwałe i twarde to kupujesz puste tulejki i dorabiasz metalowe z lepszego materiału a ośkę np z jakieś śruby o twardości 5.8 i masz na wieki
proponuje najpierw wyjąć tulejki z wahacza i potem zobaczyć jakie były i tedy sb kupisz takkie jakie były org albo same plastikowe albo z tym metalem
To już nie istotne bo kupiłem te z metalem
to są te same tuleje tylko do tych pierwszych chyba przebija się stare tulejki metalowe
Stare
To na czym by miała polegać ta wymiana ?
Jak głównie one ulegają zużyciu
(19-02-2012 11:02:21)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Stare
To na czym by miała polegać ta wymiana ?
Jak głównie one ulegają zużyciu
na przebijaniu starej tulejki w nową
nie ma sensu długo by nie pojeździł bo szlak by to trafił wnet lub luz na wahaczu by był za duży i mogło by go skrzywić
To przecież tak napisałem nie rozumiem dlaczego mnie cytujesz i piszesz dokładnie to samo
Do kadeta pasują idealnie te metalowe , a oryginalnie są 2 tuleje plastykowe i jedna tak długa metalowa przechodząca przez te 2 jakby