12-02-2011, 21:49:36
12-02-2011, 22:15:46
Ja jeszcze nie miałem styczności z zatartym silnikiem ale z tego co wiem to szybko się nagrzewa nie ma tej mocy często po nagrzaniu wał się blokuje
12-02-2011, 22:16:35
Nigdy nie zatarłem to nie wiem , ale na logikę biorąc łatwiej zatrzeć chyba pierścienie niż tuleję cylindra. No więc domyślam się że dźwięk silnika może być mocno zniekształcony, ( mam na myśli ryk zarzynanego silnika, szlifowanie metalu o metal ) plus do tego Romet nie wyciągnie ci takiej mocy jaką miał przed zatarciem, gdyż w pewnym stopniu zmalała kompresja . I przede wszystkim po zatarciu w ogóle bym go nie odpalał
I jeszcze podejrzewam że może się nieźle nagrzać, bo w końcu tarcie jest większe.
Mówimy o zatarciu z braku oleju ?
I jeszcze podejrzewam że może się nieźle nagrzać, bo w końcu tarcie jest większe.
Mówimy o zatarciu z braku oleju ?
12-02-2011, 22:17:06
Ale nie zachowuje się jak by paliwa nie dostawał??
12-02-2011, 22:24:33
Ja jak miałem tłok w charcie tzw "rzemieślniczy" to pod każdą górkę tak jakby mu benzyny brakowało tylko że było słychać też dzwonienie pierścieni
12-02-2011, 22:25:27
Jak paliwa nie dostaje to ma takie pośrednie obroty i muli jak dasz cały gaz a z tego co wiem to gdy zatrzesz to moto sie nie wkręca i chodzi tak jak by sie rozsypała skrzynia chodzi mi o dźwięk tak jak byś nasypał do metalowego przedmiotu nakrętek albo innych metalowych rzeczy i trzepał
A jeżeli chcesz to ; http://www.youtube.com/watch?v=E_YXyblfzLE
Tyle ile wiem po prostu chciałem ci to jakoś wytłumaczyć ale nigdy nie miałem styczności z zatarciem
A jeżeli chcesz to ; http://www.youtube.com/watch?v=E_YXyblfzLE
Tyle ile wiem po prostu chciałem ci to jakoś wytłumaczyć ale nigdy nie miałem styczności z zatarciem
12-02-2011, 22:29:49
aha dzięki za odpowiedzi i raczej nie mam zatartego
12-02-2011, 22:33:41
jak ci paliwo nie dochodzi to może po prostu trochę się nagrzał, i paliwo jak dotknie cyla to od razu wyparowywuje
12-02-2011, 22:38:55
albo masz coś w gaźniku przytkane ja tak miałem po lekkim nagrzaniu w drynce powietrze wężykiem szło do baku i benzyna nie dochodziła chociaż odpowietrznik był dobry w korku
12-02-2011, 22:51:55
ja odpowietrznik w korku mam dobry a dzieje mi się tak że jak przejadę ok 1 km normalną jazdą to jak popuszczę trochę gaz i dodam znów powoli (unikam pełnego gazu) to tak jakby paliwo nie dochodziło i gaśnie paliwa w baku mam do tego wyprofilowania na ramę i nie wiem czy to nie za mało wiecie Rometa mam od nie dawna i po prostu jestem zielony
12-02-2011, 22:59:39
Odkręć tą śrubkę na śrubokręt z boku gaźnika często lubi tam osad się zbierać spróbuj też podnieść iglice w gaźniku do góry tzn. to zabezpieczenie o 1 rowek do góry
13-02-2011, 11:20:48
też tak miałem ;/
wkurzało mmnie to jak nie wiem ... takiego muła chytał
wymieniłem poprostu cylinderek na nowy 60 ccm i teraz jest git xD
a jest przyczyną tego to trudno mi pow.
wkurzało mmnie to jak nie wiem ... takiego muła chytał
wymieniłem poprostu cylinderek na nowy 60 ccm i teraz jest git xD
a jest przyczyną tego to trudno mi pow.
13-02-2011, 12:04:12
Zatarty silnik - tłok się wogóle nie rusza
A zacierający się silnik - brak mocy, wysoka temperatura, dziwny metaliczny dźwięk, taki jak by silnik umierał, potem zgrzyt i silnik stoi
Mówię to ja, właściciel starego zatartego komara Wymieniasz conieco i śmiga
A zacierający się silnik - brak mocy, wysoka temperatura, dziwny metaliczny dźwięk, taki jak by silnik umierał, potem zgrzyt i silnik stoi
Mówię to ja, właściciel starego zatartego komara Wymieniasz conieco i śmiga
13-02-2011, 13:59:04
O to filmik Jak koleś zatarł Simsona a on chciał zabić go
http://www.youtube.com/watch?v=E_YXyblfzLE
zobaczcie se to
http://www.youtube.com/watch?v=E_YXyblfzLE
zobaczcie se to