Dzień dobry,
Mam problem z dryną (to znaczy miałem ale si nasilił.) Otóż mam problem ze wbiciem 1. I na włączonym i na zgaszonym wbija raz na 20 prób. 2 wbija pięknie. Prosiłbym o idiotoodporne wytłumaczenie co zrobić.
Prawdopodobnie automat zmiany biegów zepsuty.
Regulacja wodzika. Musisz odkręcić trochę nakrętke na wodziku
Mogę prosić o wytłumaczenie regulacji biegów w wersji dla idiotów?
Kręcisz śrubką koło takiego wgłębiania pod gaźnikiem (Rowek na benzynę?). Lewo lub prawo - metoda prób i błędów.
PS. Śruba ta jest tak w karter pod kątem wkręcona.
Regulacja biegów pomoże. Musisz zdjąć lewą pokrywę, następnie odkręcić u góry taką śrubę na karterze (płaski śrubokręt), potem wyjąć takie cięgno, wodzik(nie pamiętam dokładnej nazwy) i odkręcić o jeden obrót śrubę rówież na płaski śrubokręt która ukażę się bo wyciągnięciu tego cięgna. potem składamy wszystko. W razie potrzeby czynnosć powtarzamy
Co wy piszecie? Jakie odkręcić? Przecież jedynka jest właśnie po stronie ZAPŁONU, a nie sprzęgła i tylko WKRĘCENIE tutaj pomoże
Drogi idioto,
Pierwszą rzeczą jaką musisz zrobić to wyjąć tą łapkę, która odpowiedzialna jest za biegi w twojej motorynce:
http://allegro.pl/dzwignia-lamana-automa...05482.html
Następnie tą śrubkę wkręć o jeden obrót i sprawdź czy pomogło:
http://allegro.pl/ciegno-wodzika-zmiany-...63445.html
Wkręcenie jej spowoduje, że wodzik przesunie się minimalnie w stronę trybu pierwszego biegu co może skutkować tym, że jedynka będzie wchodziła dobrze.
Jeżeli jednak nie pomoże, sprawdź czy automat nie ma luzów, a może czeka cie rozpoławianie silnika z powodu zużytej skrzyni, nie wiadomo
(18-03-2015 20:09:10)Rafku napisał(a): [ -> ]Co wy piszecie? Jakie odkręcić? Przecież jedynka jest właśnie po stronie ZAPŁONU, a nie sprzęgła i tylko WKRĘCENIE tutaj pomoże
Drogi idioto,
Pierwszą rzeczą jaką musisz zrobić to wyjąć tą łapkę, która odpowiedzialna jest za biegi w twojej motorynce:
http://allegro.pl/dzwignia-lamana-automa...05482.html
Następnie tą śrubkę wkręć o jeden obrót i sprawdź czy pomogło:
http://allegro.pl/ciegno-wodzika-zmiany-...63445.html
Wkręcenie jej spowoduje, że wodzik przesunie się minimalnie w stronę trybu pierwszego biegu co może skutkować tym, że jedynka będzie wchodziła dobrze.
Jeżeli jednak nie pomoże, sprawdź czy automat nie ma luzów, a może czeka cie rozpoławianie silnika z powodu zużytej skrzyni, nie wiadomo
Dzięki Rafku, ty jedyny napisałeś tak jak prosiłem. Wiedziałem,że trzeba wkręcić śrubkę, tylko instrukcja pisze to w wersji dla IQ co najmniej 20 i nie wiedziałem którą wkręcić i jak to zdemontować.
No spoko, jeżeli dalej coś nie będzie jasne z chęcią pomogę
pozdr
Idiotami to możesz nazywać swoich kolegów a nie mnie. Z resztą napisałem wszystko prawidłowo, może poza wykrecaniem bo mogło mi się pomylić. Z resztą gdyby autor sam zajrzał to by ogarnął temat, a poradników w necie jest na pęczki
A czytałeś chociaż co napisał założyciel tematu? Cytuje: "Mogę prosić o wytłumaczenie regulacji biegów w wersji dla idiotów?"
Zwróciłem się do niego, i to też sarkastycznie.
(18-03-2015 21:21:51)KubaBDG napisał(a): [ -> ]Idiotami to możesz nazywać swoich kolegów a nie mnie. Z resztą napisałem wszystko prawidłowo, może poza wykrecaniem bo mogło mi się pomylić. Z resztą gdyby autor sam zajrzał to by ogarnął temat, a poradników w necie jest na pęczki
Lool
.
szukałem na necie i nie ma nic dla takich inteligentów jak ja. Nic nie skapiłem ani z instrukcji, ani ze stron.
Dobra, myślałem że to do mnie. Przepraszam i zwracam honor
a w Google wystarczy wpisać regulacja biegów Romet i wyskoczy. Ja na początku też się nie mogłem połapać ale zajrzałem do silnika i załapałem w moment