Witam mam takie pytanie jaki jest najlepszy model malucha bo moze za 2 lata Sb takiego kupię a i mi chodzi o blachę wnętrze itp.
Pozdro.
Te welly to lipne są. Polecam te z kolekcji Auta PRL-u. Kupisz je na allegro. Droższe są- wiadomo ale jakość elegancka.
(16-03-2015 19:44:57)Błażej napisał(a): [ -> ]Te welly to lipne są. Polecam te z kolekcji Auta PRL-u. Kupisz je na allegro. Droższe są- wiadomo ale jakość elegancka.
A gdzie tam. Te z KAPu są ciut za małe i mają
dupiate felgi. Lepiej zainwestuj w Starline.
Eleganta
hmm autorowi tematu chodzi o modelik auta czy o samochód do jazdy codziennej ?
Krążą legendy, że eleganty rdzewieją nawet w katalogu. Jeden facet na forum 126p mówił, że był w 1998r. w fabryce fiata na wycieczce i podkładowali rude karoserie, bo "za te pieniądze nie można mieć wszystkiego". Co do wnętrza, to mi się podoba najbardziej fl, bis i 2 seria st.
osobiście jakbym miał kupować to szukałbym malucha z początka produkcji.
Ma ten klimat i to coś w sobie.
Te późniejsze modele już takie nie są. Ale to jest moje zdanie
wiem ze eleganty bardzo szybko rdzewieja
Jakbys nie zauwazyl dalem taka odpowiedz gdyz moim zdaniem temat bez sensu
Zależy, z początku produkcji to rarytas, ale do codziennej jazdy bardziej przytulne mi się wydaje wnętrze fl, szczególnie, jak w środku są inter grocliny na długiej poduszce
(16-03-2015 19:13:53)TobsoneQ napisał(a): [ -> ]Witam mam takie pytanie jaki jest najlepszy model malucha bo moze za 2 lata Sb takiego kupię a i mi chodzi o blachę wnętrze itp.
Pozdro.
W ciągu tych dwóch lat jeszcze 10.000 razy zmienisz zdanie
Dlatego, lepiej już teraz kup model "malucha" w skali...
Jak chcesz pełnowymiarowy model to najlepiej FL i zamontować silnik 600 i głowicę od 650
, najlepiej żółty bo rdzy nie widać
Chyba niktórzy się nudzą. Za dwa lata chcesz kupić a teraz sie pytasz? To nabijanie postów czy jak? Po za tym to chyba jest forum o Romatach a nie o pierdołach i rozmyślaniu. Wejdź na forum Fiata 126p, poczytaj opinie, popytaj znawców i tam rozwiejesz wszystkie swoje wątpliwości. Masz dwa lata na naukę o 126p. Powodzenia!
Najlepszy tylko z napędem przednim.
Pitersen, po co mu głowica z 650, jak zwiększy się komora spalania i spadnie stopień sprężania? Wtedy wszystkie korzyści z większego zaworu ssącego (o ile dobrze pamiętam) pójdą się kąpać