Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nie równa praca silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam! Od jakiegoś czasu motorynka ma wysokie obroty na luzie. Wyciąłem nową gumę między gaźnikiem, a cylindrem, ale nie wiele to dało. Czyściłem cały gaźnik z 6 razy i nic to nie dało. Zmieniłem linkę gazu - nic. Przepustnica ustawiona na środkowy rowek. Zapłon chodził dobrze - przestawiłem go, ale nic nie dało, więc ustawiłem go po staremu (Zaskakujące jest to, że motorynka na każdej możliwej pozycji chodziła bardzo podobnie Tongue ). Śrubka od powietrza była też ustawiana. Undecided
Bo bierze lewe powietrze. Może głowica przedmuchuje, albo simering ci wywaliło.
Spróbuje jeszcze założyć nowy gaźnik i zobaczymy.
Wymień simmeringi i uszczelki pod głowice i cylinder.
A co cylinder ma z tym wspólnego?
To że może brać lewe powietrze -.-
(11-03-2015 20:08:02)amin napisał(a): [ -> ]To że może brać lewe powietrze -.-

Ale gdzie? Uszczelkę pomiędzy gaźnikiem a cylindrem robiłem sam z dętki od kombajnu (grubość uszczelki ok 2mm). Pomiędzy cylindrem a głowicą?
(11-03-2015 20:14:57)PompkaPL napisał(a): [ -> ]
(11-03-2015 20:08:02)amin napisał(a): [ -> ]To że może brać lewe powietrze -.-

Ale gdzie? Uszczelkę pomiędzy gaźnikiem a cylindrem robiłem sam z dętki od kombajnu (grubość uszczelki ok 2mm). Pomiędzy cylindrem a głowicą?

Z dętki? I mądre to to? Weźcie zacznijcie myśleć =,= Włóż kawałek dętki do benzyny i zobacz co się z nią stanie. Pogratulować pomysłu...
Amin czegoś się spodziewał po 13 latku? Tongue
Najlepiej kup papierowe uszczelki w sklepie / allegro albo jeśli masz trochę zapału to wytnij je z bloku technicznego.
Nie kombinuj z jakimiś dętkami bo to nie zdaje egzaminu.
Chyba że są "banany" (górki) na łączeniu gaźnika z cylindrem. Z tego co pamiętam to trzeba je spiłować.
(11-03-2015 20:27:45)TheNight napisał(a): [ -> ]Amin czegoś się spodziewał po 13 latku? Tongue
Najlepiej kup papierowe uszczelki w sklepie / allegro albo jeśli masz trochę zapału to wytnij je z bloku technicznego.
Nie kombinuj z jakimiś dętkami bo to nie zdaje egzaminu.

Idea Wyciągnąłem i papieru. Big Grin Po jednym dniu jakby tego nie było. Muszę się wybrać do sklepu po oryginalną.

A tak na marginesie - ci myślicie o nowym gažniku? Czy jest to polski produkt? Niby jest napis FOS i FSM.

(11-03-2015 21:08:08)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Chyba że są "banany" (górki) na łączeniu gaźnika z cylindrem. Z tego co pamiętam to trzeba je spiłować.

Tak, są usune je, ale tymczasowe rozwiązanie, bo i tak kupię nową uszczelkę.
No jak są to ewidentnie to. Najpierw je spiłuj, potem reszta.
Co myślę o nowych gaźnikach dzisiejszej generacji? Chodzi, nie narzekam. Do najlepszych nie należy, ale jakoś chodzi...
(11-03-2015 21:59:04)PompkaPL napisał(a): [ -> ]
(11-03-2015 20:27:45)TheNight napisał(a): [ -> ]Amin czegoś się spodziewał po 13 latku? Tongue
Najlepiej kup papierowe uszczelki w sklepie / allegro albo jeśli masz trochę zapału to wytnij je z bloku technicznego.
Nie kombinuj z jakimiś dętkami bo to nie zdaje egzaminu.

Idea Wyciągnąłem i papieru. Big Grin Po jednym dniu jakby tego nie było. Muszę się wybrać do sklepu po oryginalną.

A tak na marginesie - ci myślicie o nowym gažniku? Czy jest to polski produkt? Niby jest napis FOS i FSM.

(11-03-2015 21:08:08)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Chyba że są "banany" (górki) na łączeniu gaźnika z cylindrem. Z tego co pamiętam to trzeba je spiłować.

Tak, są usune je, ale tymczasowe rozwiązanie, bo i tak kupię nową uszczelkę.
Ale banany na gaźniku/cylindrze nie na uszczelce!
A, i spróbuj odpalić z zatkniętym wlotem tłumika szmerów ssania.
Jutro z tym pokombinuje.
Stron: 1 2
Przekierowanie