Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: silnik oryginał, czy po remoncie? Który kupić
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie,

Jestem na etapie poszukiwania silnika do mojego Ogara 205, znalazłem kilka ofert w necie. Moją uwagę skupiły dwie z nich, mianowicie:

1. Silnik "niby" na oryginalnych częsciach bez remontu, działa w 100 % poprawnie
link: http://allegro.pl/silnik-romet-pony-moto...05534.html

2. Silnik po remoncie, wymieniony cylinder, głowica, tłok...
link: http://olx.pl/oferta/silnik-komar-romet-...8411a7441c

Proszę o pomoc w wyborze.
Pozdrawiam
Strasznie drogo, ja sprzedawałem silniki z możliwością jazdy próbnej taniej.

Jak cię interesuje 019 3 biegowy full sprawny to pisz mi PW.
Interesuje mnie tylko i wyłącznie 023 2-biegowy i koniecznie taki, który wkładam w ramę i działa ( nie chce mi się bawić w kompletowanie trupa) Demona prędkości nie potrzebuję, będę użytkował Ogara tylko rekreacyjnie.
Do prędkosci mam 4 kółka i 3.0 V6 pod maską ;-)

Wracając do tematu... Który bardziej polecacie?
Ach musiał dowalić jaki on ma silnik w samochodzie... strach się bać. Ten z allegro wygląda porządniej, aczkolwiek jak juz mówił Kanilox warto poszukać czegoś tańszego, bo cena jednak w miarę wygórowana. A silnik który Ci poleca od siebie chyba by się bardzo nadawał Smile W końcu te oryginalne 3 biegi :3
Nie chwalę się silnikiem w samochodzie, po prostu chciałem nakreślić co dla mnie jest priorytetem. A co do 3 biegów, to żaden to oryginał, ponieważ w Ogarach 205 seryjnie montowano 2-biegowe silniki 023. A 3-biegowy ma dodatkowo uchwyt na głowicy, co mi osobiscie przeszkadza, a nie chce go szpecić i obcinać boszem Tongue
E tam Kanilox na pewno znalazłby dla Ciebie i złożył z głowicą bez uchwytuSmile A oryginalny jest, tyle ze masz racje nie w ogarze 205. Frajda mimo wszystko większa, a silnik wciąż z Nowej Dęby Smile
No dobra, napisałem PW do Kanilox. Wezmę też jego ofertę pod uwagę ;-)
Przekierowanie