Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Pony M2 kaprysi z odpalaniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
zobacz czy leci paliwo z gaźnika do silnika bo ja miałem taki przypadek
No świeca jest raczej sucha. Muszę jeszcze sprawdzić na dyszy 72.
Na dyszy 72 absolutnie się nie wkręca. Chyba umyję i wstawię znowu GMF. Ale dlaczego na gmfie on ciągle nieustannie gaśnie!
wiesz co,zobacz czy czasami uszczelki między gaźnikiem a cylkiem nie dałeś na odwrót Smile
(05-04-2015 18:06:46)krzychu222u napisał(a): [ -> ]wiesz co,zobacz czy czasami uszczelki między gaźnikiem a cylkiem nie dałeś na odwrót Smile

To ma jakiekolwiek znaczenie? Bo jak kupiłem uszczelki to jest zwykły karton.
Mi tam gasła jak miałem rozszczelnienie, w komorze korbowej best
(05-04-2015 19:19:59)amin napisał(a): [ -> ]Mi tam gasła jak miałem rozszczelnienie, w komorze korbowej best

Ale czasami da się pojechać.
Wiesz co. Wkrec świece do cylka i pompuj ile wlezie.I kop,pompuj kop,tak z 6 razy,wyjmij świece i zobacz czy jest mokra.Jeśli jest trochę mokra to masz coś zrabany dopływ paliwa,a jeżeli jest bardzo mokra,ale festttt to masz dobrze usatwiona dawkę i paliwo dochodzi.Ja raz popełniłem taki błąd: odkręciłem i przeczyscilem gaźnik założyłem uszczelke ta między cylek a gaźnik na odwrót i okazało się że kopalem i kopalem ciągle a swieca sucha to zauważyłem że uszczelka jest źle wlozona to obrocilem ja i zagadal z pierwszego...A jak to nie pomoże to wes odkrec świece i nalej trochę paliwa do cylka,ale bez przesady i zakrec świece i próbuj odpalić jak za 1 coś zagada czyli że wina po stronie paliwa Smile
Umiejscowienie uszczelki między gaźnikiem, a cylindrem ma znaczenie. Gołym okiem widać, że wycięcie w uszczelce zakrywa otwór w cylku jeżeli źle się ją nałoży.

Do GM na twoim miejscu kupiłbym zestaw naprawczy, przed wkręceniem go korpus gaźnika oczywiście wygotował. Dokręciłbym również wszystkie śruby łączące kartery, i dla pewności zajrzał do zapłonu.
(05-04-2015 23:01:21)Rafku napisał(a): [ -> ]Umiejscowienie uszczelki między gaźnikiem, a cylindrem ma znaczenie. Gołym okiem widać, że wycięcie w uszczelce zakrywa otwór w cylku jeżeli źle się ją nałoży.

Do GM na twoim miejscu kupiłbym zestaw naprawczy, przed wkręceniem go korpus gaźnika oczywiście wygotował. Dokręciłbym również wszystkie śruby łączące kartery, i dla pewności zajrzał do zapłonu.

Mam lepszy problem. Mam złamany gwint na dyszy głównej w gmfie. Jak ją wydostać?

Wysyłane z mojego LG-E405 za pomocą Tapatalk 2
Ja też tak miałem... Śrubokręt fo ręki i robisz tak jakbyś odkrecal..A później albo nowy korpus albo nagwintowac :/
Sorry mam na myśli to że złamana jest dysza a nie korpus. Jak ją wydostać?
(05-04-2015 19:45:31)KeiSangi napisał(a): [ -> ]
(05-04-2015 19:19:59)amin napisał(a): [ -> ]Mi tam gasła jak miałem rozszczelnienie, w komorze korbowej best

Ale czasami da się pojechać.

Ale u mnie też jeździła. Na koło dawałem, aż swego czasu coś się stało, i na 2 już nie miała takiej mocy. Ale długo nią najeździłem, Tylko z tym że nie miała wolnych obrotów Wink Zmiany gaźników itd, na nic się zdawały.
(06-04-2015 11:47:23)amin napisał(a): [ -> ]
(05-04-2015 19:45:31)KeiSangi napisał(a): [ -> ]
(05-04-2015 19:19:59)amin napisał(a): [ -> ]Mi tam gasła jak miałem rozszczelnienie, w komorze korbowej best

Ale czasami da się pojechać.

Ale u mnie też jeździła. Na koło dawałem, aż swego czasu coś się stało, i na 2 już nie miała takiej mocy. Ale długo nią najeździłem, Tylko z tym że nie miała wolnych obrotów Wink Zmiany gaźników itd, na nic się zdawały.

No bo u mnie na rozebranym gmfie trzyma obroty, ale tak normalnie to nie. Ogólnie na gmfie chodzi tylko jak rozbiorę i złożę.

Wysyłane z mojego LG-E405 za pomocą Tapatalk 2
Ok. Założyłem gmfa i chodzi, ma za niskie obroty ale nawet się wkręca, i tak chodzi i nagle takie strzeliste JEBJEBJEBJEB. facepalm WYDECH SIĘ URWAŁ.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie