04-04-2015, 16:56:28
04-04-2015, 17:03:33
No świeca jest raczej sucha. Muszę jeszcze sprawdzić na dyszy 72.
05-04-2015, 17:53:24
Na dyszy 72 absolutnie się nie wkręca. Chyba umyję i wstawię znowu GMF. Ale dlaczego na gmfie on ciągle nieustannie gaśnie!
05-04-2015, 18:06:46
wiesz co,zobacz czy czasami uszczelki między gaźnikiem a cylkiem nie dałeś na odwrót
05-04-2015, 19:01:15
(05-04-2015 18:06:46)krzychu222u napisał(a): [ -> ]wiesz co,zobacz czy czasami uszczelki między gaźnikiem a cylkiem nie dałeś na odwrót
To ma jakiekolwiek znaczenie? Bo jak kupiłem uszczelki to jest zwykły karton.
05-04-2015, 19:19:59
Mi tam gasła jak miałem rozszczelnienie, w komorze korbowej
05-04-2015, 19:45:31
(05-04-2015 19:19:59)amin napisał(a): [ -> ]Mi tam gasła jak miałem rozszczelnienie, w komorze korbowej
Ale czasami da się pojechać.
05-04-2015, 22:55:52
Wiesz co. Wkrec świece do cylka i pompuj ile wlezie.I kop,pompuj kop,tak z 6 razy,wyjmij świece i zobacz czy jest mokra.Jeśli jest trochę mokra to masz coś zrabany dopływ paliwa,a jeżeli jest bardzo mokra,ale festttt to masz dobrze usatwiona dawkę i paliwo dochodzi.Ja raz popełniłem taki błąd: odkręciłem i przeczyscilem gaźnik założyłem uszczelke ta między cylek a gaźnik na odwrót i okazało się że kopalem i kopalem ciągle a swieca sucha to zauważyłem że uszczelka jest źle wlozona to obrocilem ja i zagadal z pierwszego...A jak to nie pomoże to wes odkrec świece i nalej trochę paliwa do cylka,ale bez przesady i zakrec świece i próbuj odpalić jak za 1 coś zagada czyli że wina po stronie paliwa
05-04-2015, 23:01:21
Umiejscowienie uszczelki między gaźnikiem, a cylindrem ma znaczenie. Gołym okiem widać, że wycięcie w uszczelce zakrywa otwór w cylku jeżeli źle się ją nałoży.
Do GM na twoim miejscu kupiłbym zestaw naprawczy, przed wkręceniem go korpus gaźnika oczywiście wygotował. Dokręciłbym również wszystkie śruby łączące kartery, i dla pewności zajrzał do zapłonu.
Do GM na twoim miejscu kupiłbym zestaw naprawczy, przed wkręceniem go korpus gaźnika oczywiście wygotował. Dokręciłbym również wszystkie śruby łączące kartery, i dla pewności zajrzał do zapłonu.
06-04-2015, 10:37:02
(05-04-2015 23:01:21)Rafku napisał(a): [ -> ]Umiejscowienie uszczelki między gaźnikiem, a cylindrem ma znaczenie. Gołym okiem widać, że wycięcie w uszczelce zakrywa otwór w cylku jeżeli źle się ją nałoży.
Do GM na twoim miejscu kupiłbym zestaw naprawczy, przed wkręceniem go korpus gaźnika oczywiście wygotował. Dokręciłbym również wszystkie śruby łączące kartery, i dla pewności zajrzał do zapłonu.
Mam lepszy problem. Mam złamany gwint na dyszy głównej w gmfie. Jak ją wydostać?
Wysyłane z mojego LG-E405 za pomocą Tapatalk 2
06-04-2015, 10:53:21
Ja też tak miałem... Śrubokręt fo ręki i robisz tak jakbyś odkrecal..A później albo nowy korpus albo nagwintowac :/
06-04-2015, 11:20:32
Sorry mam na myśli to że złamana jest dysza a nie korpus. Jak ją wydostać?
06-04-2015, 11:47:23
(05-04-2015 19:45:31)KeiSangi napisał(a): [ -> ](05-04-2015 19:19:59)amin napisał(a): [ -> ]Mi tam gasła jak miałem rozszczelnienie, w komorze korbowej
Ale czasami da się pojechać.
Ale u mnie też jeździła. Na koło dawałem, aż swego czasu coś się stało, i na 2 już nie miała takiej mocy. Ale długo nią najeździłem, Tylko z tym że nie miała wolnych obrotów Zmiany gaźników itd, na nic się zdawały.
06-04-2015, 11:53:13
(06-04-2015 11:47:23)amin napisał(a): [ -> ](05-04-2015 19:45:31)KeiSangi napisał(a): [ -> ](05-04-2015 19:19:59)amin napisał(a): [ -> ]Mi tam gasła jak miałem rozszczelnienie, w komorze korbowej
Ale czasami da się pojechać.
Ale u mnie też jeździła. Na koło dawałem, aż swego czasu coś się stało, i na 2 już nie miała takiej mocy. Ale długo nią najeździłem, Tylko z tym że nie miała wolnych obrotów Zmiany gaźników itd, na nic się zdawały.
No bo u mnie na rozebranym gmfie trzyma obroty, ale tak normalnie to nie. Ogólnie na gmfie chodzi tylko jak rozbiorę i złożę.
Wysyłane z mojego LG-E405 za pomocą Tapatalk 2
06-04-2015, 14:20:44
Ok. Założyłem gmfa i chodzi, ma za niskie obroty ale nawet się wkręca, i tak chodzi i nagle takie strzeliste JEBJEBJEBJEB. WYDECH SIĘ URWAŁ.