Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik do Ogara 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam serdecznie,

musze zmienić gaźnik, bo aktualny jest w stanie... znacznego zużycia.

I tu pojawia się pytanie

czy ten gaźnik: http://allegro.pl/gaznik-jawka-jawa-50cc...08712.html będize dobry, czy to jakiś szajs? Bo zastanawia mnie rozbieżność cen, od tych 50pln do 100zł nawet.

Pozdrawiam Wink
nie kupuj badziewia chińskiego temat poruszany wielkokrotnie, legenda głosi że ktoś kupił i po tygodniu regulowania (co i tak się nie udało) rzucił w sciane a on się spłaszczył ^^

Zdecydowanie nie! pomyśl nad innym gaźnikiem np przeróbka króćća i do simka.
(03-03-2015 23:01:02)kokosek napisał(a): [ -> ]legenda głosi że...

Jak dobrze, że to tylko legenda.

Mam taki od dwóch lat. Działa? Działa. Te gaźniki są tak dziecinnie proste i toporne w budowie, że nie ma znaczenia czy to czeskie czy to chińskie.
Ta... Ciekawe.

Semmao miał chińszczyznę, dysze powiercone tak, że pracowało to tak jakby chciało, a nie mogło, zalewało okrutnie. Zresztą porównywałem jakość wykonania z oryginalnym Jikovem, przepaść ogromna.

Tylko dobra, oryginalna używka, siedem lat jeżdżę na jednym gaźniku, regulowanym ostatnio jakieś 5 lat temu. Da się? Da się. Tylko trzeba najpierw nieco go zmodyfikować i dobrze ustawić...
Dokładnie tak jak Quake napisał Tongue Tam nie ma co zepsuć Big Grin
Nie no, pewnie lepiej kupić używany gaźnik. W końcu mamy wtedy większą pewność, że się zaraz nie "skończy" i przestanie reagować na regulację obrotów i tak dalej Smile
Mam taki gaźnik...
Jeździć jeździ. ale jest trochę słabszy niż na oryginalnym jikovie, a ustawiony jest idealnie. I nie trzyma czasem wolnych i gaśnie. Tak się zachowuje u mnie, zależy od gaźnika.
(03-03-2015 23:30:25)Quake96 napisał(a): [ -> ]Nie no, pewnie lepiej kupić używany gaźnik. W końcu mamy wtedy większą pewność, że się zaraz nie "skończy" i przestanie reagować na regulację obrotów i tak dalej Smile

Brak reakcji na regulację obrotów jak to ująłeś nie leży w gaźniku, a w samej przepustnicy. Trzeba splanować przepustnicę i znowu pojawi się 'reakcja'. Swoją drogą muszę sprawdzić czy przy pełnym otwarciu przepustnicy kanał przelotowy gaźnika jest w pełni odsłonięty...
te chińskie jikovy daja radę.
Posiadam ten gaźnik już pare lat . Prawie 8 tysięcy km na nim zrobiłem i nadal działa bez zarzutu . Jedyne co się zużyło to przepustnica , ale jak na taki przebieg to miała prawo .
Dzięki wszystkim bardzo za odpowiedzi Wink Chyba go zakupię, bo wielka kasa nie jest, a może będzie ok.
Nwm jak dokładnie jest z tymi ale np. widząc gm12 tego typu nigdy bym go nniekupil.
akurat do mojego ogara 205 dałem silnik 019 na dojazd w warunkach terenowych do pracy. i do tego silnika dałem dzisiejszy znaczy się chiński gaźnik gm12f którego już wcześniej miałem w tym ogarze i nie mam z nim problemów. nawet poziom paliwa da się w nim doregulować bo ma plastikowy pływak.
To zależy jak trafisz. Mój kolega ma taki od roku i miodzio. Ja też kupiłem i niestety nie mogłem tego wyregulować. Nawet 2 moich kolegów nie dało rady, nie wkręca sie i koniec :c
Przekierowanie