Siema
Jak jadę na 2 biegu to nagle zacznie mi zgrzytać kolega to słyszał, który był oddalony około 50 m regulacja na wąziku wile razy zmieniana i nic a pilne dlatego ,że mam jeszcze 6 dni aby jechać na tymczasowych na przegląd na 1 nic takiego się nie dzieje + jak nacisnę sprzęgło to lekko trze
A jak z prędkością? Możliwe, że suwak, albo tryb zdawczy się wyrobił. Prawdopodobnie musisz rozpołowić
Prędkość normalna dzieje się to około 30-40 według tego licznika jeśli dobrze pokazuje a jaki suwak ?
Tak nie jestem aż taki głupi i jadę bez
Nie wiem jak to się nazywa w 023, ale jest tam coś w rodzaju trybu, który załącza biegi (na niego zakłada się wodzik)
Chodzi ci o numer 7
Tak. Możliwe, że te ząbki co są po stronie 2 się wyrobiły.
ok to to jutro obczaję bo na jedynce normalnie jędzie tylko jak 2 jest czyli co to co mówisz lub zdawczy ma jeszcze ktoś jakiś inny pomysł ?
Jeśli to wina suwaka albo trybu to mam w miare dobrym stanie. Jak coś to pisz PW.
PS
Jak rozpołowisz silnik warto sprawdzić stan łożysk.
Nie trzeba coś tam mam w zapasach
takie pytanie a jak sprawdzić czy jest do wymiany zakręcić i go posłuchać ale wydaje mi się,że są dobre bo luzu niema
Jeśli jeździ normalnie to jeździj dalej
Jak już coś padło to i tak tego nie naprawisz a część do wymiany.
Jechać jedzie tylko to na 2 biegu ten zgrzyt i to tyle by było więc rozkręcić i zobaczyć to
(03-03-2015 22:44:11)TheNight napisał(a): [ -> ]Jeśli jeździ normalnie to jeździj dalej Jak już coś padło to i tak tego nie naprawisz a część do wymiany.
Możliwe, że ten tryb lub coś innego się wyszczerbiło albo wytarło i w silniku mogą być opiłki, albo co gorsze kawałeczki metalu. Same opiłki mogą rozwalić łożysko na skrzyni, a kawałki żelaza mogą podejść pomiędzy tryby i narobić większych szkód.
(03-03-2015 22:54:45)romett1 napisał(a): [ -> ] (03-03-2015 22:44:11)TheNight napisał(a): [ -> ]Jeśli jeździ normalnie to jeździj dalej Jak już coś padło to i tak tego nie naprawisz a część do wymiany.
Możliwe, że ten tryb lub coś innego się wyszczerbiło albo wytarło i w silniku mogą być opiłki, albo co gorsze kawałeczki metalu. Same opiłki mogą rozwalić łożysko na skrzyni, a kawałki żelaza mogą podejść pomiędzy tryby i narobić większych szkód.
W sumie tak ale przyczyn może być wiele