Wiec wiem ze T1 nie miał RACZEJ żadnych blokad ale wiem ze ogar 200 był blokowany zbyt długim kolankem wchodzącym w tlumik. Czy t1 tez tak blokowano? U mnie kolanko wchodzi ok 15 cm w tłumik .. Dla tego pytam.
Polskie silniki raczej blokowała konstrukcja
, T1 raczej żadnej blokady nie miało
Utnij,żeby wchodziło około 2-3 cm,i będzie sporo lepiej
(02-03-2015 23:33:53)konami1997 napisał(a): [ -> ]Utnij,żeby wchodziło około 2-3 cm,i będzie sporo lepiej
Potwierdzam, sam uciąłem i jest lepiej.
To jutro przytne i dam wam rozeznanie
(03-03-2015 00:46:06)kanilox napisał(a): [ -> ] (02-03-2015 23:33:53)konami1997 napisał(a): [ -> ]Utnij,żeby wchodziło około 2-3 cm,i będzie sporo lepiej
Potwierdzam, sam uciąłem i jest lepiej.
W 2375 też zadziała ale w jakim sensie lepiej moc lepsza, prędkość czy coś innego a jak dźwięk się zmienił lub coś innego
Dźwięk się nie zmienił tylko moc na wysokich obrotach i ogólnie praca na wysokich obrotach się poprawiła.
Dzisiaj okazało się że kolanko wchodzi w tłumik na ok. 13cm
Odcięty kawałek ma ok. 7.5Cm więc w tłumik wchodzi 5.5cm
Odczucia z jazdy:
Motór jest mocniejszy w wyższej partii obrotów Vmax zwiększył się o może 5km/h.
Robota na 15 min
(03-03-2015 23:39:06)charper napisał(a): [ -> ]jeszcze mogłeś uciąć.
Nie chciałem za bardzo uciąć gdyż 2 pierwsze cm tłumika mają takie wcięcie służące do lepszego zaciśniecia się obejmy.
i dlatego 2 cm ma wchodzić a nie 5,5. przejście między kolankiem a tłumikiem powinno być płynne.
To najwyżej utnę jeszcze raz