Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Cylinder-motorynka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam! Zaczyna się nowy sezon a moja motorynka dalej stoi zepsuta. Problemem jest to że gaźnik sam się rozregulowuje, czyściłem już go ale nic nie pomogło. Czy wyczyszczenie cylindra głowicy i tłoka może coś pomóc?
Może zgubiłeś sprężynkę od śrubki regulacji składu mieszanki.
A xapomniałem dodać że muli i szybko gaśnie
nie wiem dlaczego ale mi to na wygląda na sciety klin
a jak go zamontować bo przy wale jeszcze nie majstrowałem i czy opłąca się czyścic ten cylinder itd
Ściągnij magneto ściągaczem i zobacz czy w takim rowku na wale jest wystający klin jeśli jest równo z wałem to znaczy że ścięty.
ok dzięki Big Grin


a o musze zaznaczyć zanim ściagne iskrownik?
Żadnego iskrownika nie ściągaj! Jedynie koło magnesowe.

A o jego ustawieniu decyduje klin który mógł się zerwać Tongue
A ma sens czyszczenie cylindra itd?
po co? lepiej zrób to co ci koledzy wyżej napisali.
A muszę potem coś regulować?
Nie musisz regulować jeżeli założysz nowy klin i będzie ok.Natomiast jeżeli objawy nie ustąpią to warto sprawdzić ustawienie zapłonu.Jak będziesz miał zdjęte magneto popatrz na iskrownik czy wszystko jest na miejscu nie poprzecierane przewody przerywacz ma mieć równe styki możesz przemyć go rozcieńczalnikiem.Sprawdź czy zapłon się nie odkręcił te 3 śrubeczki do karteru.Może to oczywiste ale jak ściągniesz magneto a klin będzie cały nie ścięty na wale równo z nim to wymiana na inny nic nie da.Pozdrawiam.
Co z tego że kupi nowy klin jak możliwe że na wale rowek jest już wyrobiony,ale niech próbuje Wink Magneto nie ociera o cewki?
nie ociera
I co z tym klinem?
Stron: 1 2
Przekierowanie