Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Projekt motorynki m2+S38 B
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Koledzy, idą postępy, zdobyłem narzędziówkę do motorynki. Mam jednak dylemat jak ją zamontować?
Ona ma iść po zewnątrz tych bocznych blach czy po wewnątrz?
[attachment=13560]
Zewnątrz Smile
Kurcze tak podejrzewałem... dzięki... ale muszę odczepić wahacz bo mi wejsc nie chceSmile
Motorynka już skończona... ma już schowek i wszystko co jej trzeba.
Teraz tylko czekam na naklejki, a że to drogi gips na motonaklejkach (łącznie 70 zł za brakujące do uniwersala i motorynki) to poczekam na święta....

Wziąłem się więc za złom jaki mi na działce leży....
[attachment=13717]
[attachment=13718]
Przednie zawieszenie teleskopowe już założone. Z neta leci mi już tarcza hamulcowa...kwestia tylko jak ją zamontować w kole motorynki? Ale będziemy się martwić jak dojdzie.

Półka jest fajna bo dość masywna, będzie na niej płaska kierownica dość szeroka. Zamontowana na takich mostkach:
[attachment=13724]
http://allegro.pl/show_item.php?item=593...=#imglayer


A dalej... zobaczymy... tył chyba zostanie oryginalny jeśli chodzi o wahacz, hamulec i koło... mam problem z siedzenie.. rama jest prosta ale mocowanie siedziska i rama pod bagażnikiem zmasakrowane. Zastanawiam się czy tego nie odciąć i nie pokombinować z małym prezentem od kolegi z forum:
[attachment=13719]

Muszę się jeszcze uporać ze zbitą szybką w zbiorniczku hamulca:
[attachment=13723]
Ale zakleję to pewnie albo kawałeczkiem wyciętej plexi albo zaślepię czymś nieprzezroczystym.
Hej! Dzieje się :-)
Produkuję drugą motorynkę dla mojej córeczki. Silnik już przygotowany i zdławiony pod maluszki. Dotoczyłem krążek pod przepustnicę, że tylko o 1 cm się otwiera niecały.

Mając już jedną oryginalną motorynkę, tą chciałem uczynić inną. Co uważacie, czy przeniesienie siedzenia na poziom bagażnika, nie pogorszy możliwości jezdnych w przyszłości, jak córcia podrośnie?
Czy da się wg. Was - innych użytkowników motorynek, użytkować ją z siedzeniem tak zamontowanym:
[attachment=14178]
na przykład dla osoby dorosłej? Co de facto nie stanowi problemu z oryginałem.

P.s. Ma ktoś pomysł na jakichś fajniejszy bak do drynki niż ori? Ja chciałem jaskółkowy jajowaty włożyć ale się nie zmieścił....
P.s. 2. Mam już jedną ori motorynkę i tą świadomie bezczeszczęAngel
Koledzy co myślicie o tym zestawie? Czy nie możnaby go taniej zrobić?
https://www.olx.pl/oferta/bezstykowy-zap...9;promoted
Przy produkcji jednostkowej pewnie wyjdzie w podobnych kosztach. Dostałem ten zestaw, przełom lipiec/sierpień mam urlop to zamontuje i dam znać jak się sprawdza.
Będę zobowiązany, kupowałeś u Tego człowieka?
Wygrałem w konkursie Big Grin
Koledzy czy ktoś próbował założyć sitko na kranik rometowy w baku?

W niemieckich motocyklach fabrycznie kranik jest zaopatrzony w sitko na rurkach. Próbowałem je zaadaptować do rometa...jednak jest za duże. Czy ktoś ma jakiś patent na taką osłonę rurek kranika w baku przed syfem?

Mimo, że bak zabezpieczony w środku farbą, już 3 razy zakitowało mi kranik. Teraz uciąłem rurki w oryginalnym kraniku, bo w motorynce te rurki to pół baku tylko zużywają nie ucięte.

I drugie pytanko... gdzie dostać uszczelkę oryginalnego kranika, tą taką z dziurkami korkową? Jackmotors nie ma dostępnej....

P.s. Nie_mientki założyłeś już ten zapłon?
Co do oslony rurek kranika, ja do tej pory mialem jakies sitko ktore akurat pasowalo na te rureczki i bylo git, niestety sie rozlecialo i zalozylem na te rureczki sprezynki. Troche pogrzebalem, poszukalem i dobralem takie sprezynki, tylko musi byc to sprezynka dzialajaca na rozciaganie w ktorej jest zwoj przy zwoju. Latam na tym patencie od miesiaca, i nic sie nie zatkalo, a przy probach bez czegokolwiek, na samych rurkach, po przejechaniu pol kilometra byl juz zapchany. Co do uszczelek, sa dostepne napewno w stacjonarnych sklepach z czesciami, przynajmniej w mojej okolicy, sa i gumowe i korkowe.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie