Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik K60B, Pytanie.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich, posiada ktoś z was Gaźnik K60B w swoim Ogarze 205 lub jakimś motorku z 023? Ponieważ chciałbym taki kupić i wydaje sie lepszy od tego GM12F, I mam jeszcze takie pytanie, czy te nowe K60B z allegro, np ten: http://allegro.pl/gaznik-k60b-romet-stel...16985.html Dobre są? I czy są one tak całkowicie rozregulowane że jeśli go odpale to on dostanie odrazu wysokie obroty czy jak to z nimi jest? Bo mój GM12F niestety ale nie nadaje sie już do niczego, wiem że moge kupić zestaw naprawczy, ale wole doinewstować i mieć lepszy gaźnik. Smile
O K60B z allegro krążą opinie, że jest koszmarnej jakości, nie można go wyregulować, niedokładnie odlany, itp. jeśli K60B to tylko oryginał
A czy gaźnik od simka podejdzie? hmm
Co do K60B z linku który podałeś to powiem jedno. NIE KUPUJ TEGO SZAJSU !! Miałem taki sam, identyczny z tym samym wyposażeniem i od tego samego sprzedawcy i od samego początku były z nim problemy. Co prawda z zewnątrz wyglądał obiecująco ale po zamontowaniu nie chciał za nic działać właściwie.
Popieram kolegę. Też kupiłem ten "gaźnik" i były same problemy. Nie da się go wyregulować a ten mechanizm dźwigienek ułamał mi się. Co do simsonowskiego to bez króćca nie podejdzie. Króciec można dorobić, ale nie wiem jaki materiał będzie dobry.
Lepiej wstaw gaźnik od simka, choć tych silników nie ma co przerabiać, bo się po prostu nie da. Za słabe podzespoły. Ale jak już chcesz, to ten od simka lub orginał k60b będzie ok Smile
Kolega akurat mi go może sprzedać za 5zł XD bo nie wie co to haha xD
miałem ten gaźnik w 205 i mi nic nie dał. poza tym że musiałem go porządnie przelać i przejechać pierwsze 100 metrów zawsze na ssaniu bo inaczej nie chciał jechać to nic nie dawał. potem wymieniłem tam dysze na 70 i włożyłem do jawki. jeździła dość dobrze ale uszczelka na zaworku umiała się wywinąć co skutkowało płynącym fajnym potokiem benzyny z gaxnika na gorący cylinder. teraz mam w 205 gaźnik 14mc i powiem że to jest trochę ucywilizowany, dość dobry gaźnik do tego silnika. zaznaczam że ten k60b był to oryginalny gaźnik. miałem go tez w charcie. na oryginalnej dyszy tylko szarpał.
No to nie wiem sam już jaki gaźnik do niego zalozyć bo na tym gaźniku muła ma troche i mi to przeszkadza.. A jakiś ciekawy gaźniczek do niego? :> Prócz k60b i simsonowskich.
Może już kompresja słaba?
Może silnik już wymaga remontu po prostu, zasadniczo 023 na tym gaźniku szatanem nie jest, ale na pewno nie muli spokojnie można śmigać, a pompka sprawia że zimny spokojnie pali od 1-2 max.3
miałem zestaw po przejechanym około 1000 km i cylinder tłok i pierścienie były w dobrym stanie. powiem tak. wróciłem do gm12f i założyłem tłumik od jawki. wtedy lepiej jeździł ale miał "moc" na wyższych partiach obrotów. obecnie mam oryginalny tłumik, gaźnik 14mc i nowy zestaw bo na tamtym raz jak na jedynce wykręciłem max obroty (bo jechałem w dwie osoby) to wywaliło mi zabezpieczenie sworznia i cylinder na złom. bez tłumika od jawki już nie jest tak dobrze. a i zarówno wcześniej jak i teraz mam zapłon cdi od charta.
K60B da sie wyregulować, lecz na oryginalnym poziomie paliwa należy się pobawić dyszami.
Witam,poszukuję pomocy na temat tego gaźnika tz k60b .Kupiłem na allegro nowy ale chyba jak się okazuje jakiś szmelc ponieważ w ogóle nie mogę ustawić wolnych obrotów a dokładniej chodzi jedynie na górnych partiach obrotów.Kombinowałem już z blaszką na pływaku by więcej wpływało paliwa do komory pływakowej itp nic nie pomaga.Wolne obroty trzyma jedynie jak mu przytkam prawie cały wlot powietrza od strony filtra...zaznaczam że na starym oryginalnym gaźniku nie mam żadnych problemów .Czy ktoś ma jakieś pomysły ?, z góry dziękuję za zainteresowanie.
Przekierowanie