jeśli złapiesz za łożyska to tak kręcą się jeśli nie ma łożysk i złapiesz i się kręcą to jest źle
Nie powinny się kręcić tylko korbowód ma się obracać
Dziekuje wam, lozyska byly walniete i tylko jedno troche sie krecilo. Czyli wal mam ok, luz na korbowodzie jest praktycznie nie wyczuwalny. Dziekuje
Mam jeszcze pytanie dotyczące zakładania pierścieni na tłok. Jak to zrobić, żeby nie pękły. Słyszałem też coś, że jak się zakłada nowy tłok z osprzętem to tłok do gorącej wody coś takiego. Doradźcie jak to zrobić by cały proces przeszedł bezbłędnie i bez szkód. Z góry dziękuję za pomoc
Mam jeszcze pytanie. Mam nowe simeringi i ten wale jakby to powiedzieć jest krótszy w środku jakiś. Ten stary jakby jest większy. Czy mogą być problemy z tym nowym?? Zamówiony był na gmoto.
Do zakładania możesz wyciąć 3 blaszki z jakiejś puszki i po nich zakładasz pierścienie najpierw dolny potem górny
A te simeringi, ktoś czytał?
Porównaj numery ze starym i wszystko będziesz wiedział. Co do pierścieni, to ja tam bez problemu zawsze nakładałem bez żadnych blaszek, jedynie smarowałem olejem, który stosuje do mieszanki, zawsze wchodziły bez większych problemów
Niby są simeringi ok rozmiary.
No to niczym się nie przejmuj, tylko przesmaruj olejem i zakładaj