Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Moje dawne wozy sej i cento
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Obecnego auta którym jezdze zdjęć nie mam, ale za to mam foty moim wozów którymi się kiedyś poruszałem Smile

(08-02-2015 12:15:38)spsport2000 napisał(a): [ -> ]Obecnego auta którym jezdze zdjęć nie mam, ale za to mam foty moim wozów którymi się kiedyś poruszałem Smile
(08-02-2015 12:15:38)spsport2000 napisał(a): [ -> ]Obecnego auta którym jezdze zdjęć nie mam, ale za to mam foty moich wozów którymi się kiedyś poruszałem Smile

(08-02-2015 12:15:38)spsport2000 napisał(a): [ -> ]Obecnego auta którym jezdze zdjęć nie mam, ale za to mam foty moim wozów którymi się kiedyś poruszałem Smile
Jak by ktoś słyszała o cc sporting w idealnym stanie to prosze o info, czas na odbudowe wspomnień
Autka fajne a szczegolnie sej zrobiony ze smakiem,fajnie sie prezentuje Smile
Sejo ogien Big Grin powiesz o nim cos wiecej?
Fajne autka Big Grin, powiedz jakie tam były silniki?
Sej miał silnik 1,4 16v wraz z 6 biegową skrzynia, zestaw pochodził z nowego fiata Bravo. Cinkol miał silnik 1,2 16v pochodzący z punto MK1

[quote='Latos' pid='474136' dateline='1452331925']
Sejo ogien Big Grin powiesz o nim cos wiecej?
[/quote

A co chcesz wiedzieć ? Tak na szybko to silnik 1,4 16v, 6 skrzynia, kolektor wydechowy super sprint, gwintowany zawias fk, hamulce przod tył uno turbo, serwo punto gt, wspomaganie kierownicy, kiera raid hp 280mm, całe wnetrze w floku i welurze, cała buda wzmocniona, poszerzane błotniki przód tył, koła smoor roadster z fiatowskim rozstawem śrub itp itd można tak bez końca.
Żółty Sporting. Heart Szkoda, że 1.4 16v nie było też w nim, ale z 1.2 16v, to musiało się odpychać w stosunku do 1.1 55KM. Od jakiegoś czasu też przymierzam się do kupna tego "sportowego" modelu cienkiego.
Dobra baza to zdrowa buda. Obecnie sam szukam cinkola sportinga w fabrycznym stanie. Zostały tylko niemcy, w pl są same tzw tryple, bite, zaszpachlowane i zakatowane. Opcją jest też kupno 700 setki od dziadka i wstawienie odpowiedniego wnętrza i motoru.
Ło, robią wrażenie. Ja przymierzam się do sejka/ cienkiego i na kjs. Mam plan jakąś 700 kupić, przełożyć chwilowo 1.0 (bo mam całe uno) a później 1.2 (zawsze taniej niż tuningować 1.1)
szczerze lepiej swapować z konkretnym motorem. Litrówka z uno jest dobra do malucha. Ale jak masz cała bazę a nie chcesz inwestować to czemu nie. Przy cc 700 i silniku z uno będziesz miał mniej roboty jak z silnikiem 1,1 1,2 itp na wtrysku.
Ja szukam właśnie Cinquecento Sportinga, dlatego, że Seicento mi stylistycznie nie leży, a z resztą do Sportinga jest łatwiej swapować silniki z serii FIRE, niż do 700 lub 900, gdzie trzeba mieć więcej osprzętu.

Chociaż takie Cinquecento 700 z znaczkami FSM z 1.4 T-jet pod maską, fajną robotę by robiło. Big Grin
Przekierowanie