Pytanie ja w temacie.Dziś pierwszy raz przejechałem się drynką po remoncie lecz na wyższych obrotach się dusi i ma jakoś mniej mocy(wina nieustawionego zapłonu).
Jak by ktoś miał dobry poradnik jak ustawić w tym zapłon to bym był wdzięczny za udostępnienie.
I co daje przyspieszenie/opóźnienie zapłonu?
nie nie ale chyba ma coś mało mocy mi się zdaje ale jeszcze to sprawdze bo harbate paliłem dziś i mnie oczy bolały i nic nie słyszałem i mi się tak wydawało że wolno do dentysty jechałem.
A skąd wniosek, że zapłon, może masz źle ustawiony skład mieszanki, proponowałbym wykręcić świecę po przejażdżce w trasie i sprawdzić kolor elektrod, wtedy będzie wiadomo.
Tylko żeby dobrze dotrzeć, trzeba mieć poprawianie wyregulowany zapłon jak i gaźnik.
Poradników jak wyregulować jedno i drugie, na forum czy w internecie jest multum.
No bo tak.Regulacja gaźnika nie pomaga.Jedyne co narazie przy zaplonie ruszałem to ustawienie przerywacza a nie ruszałem postawy iskrownika.W którąś stronę przesunąć?
A właśnie zauważyłem,że ktoś ustawiał ten iskrownik bo są oznaczenia ryskami zrobione.