03-02-2015, 21:22:47
03-02-2015, 21:33:44
Z wypełnieniami niekoniecznie. Wypełnienia stosuje się po to, żeby mieszanka wlatująca do komory spalania miała większe ciśnienie. Ścigać się nie będziesz, więc nie trzeba. Nie rozumiem, o jakich blaszkach mówisz. Firm jest na rynku wiele. Zwykle, czym droższy, tym solidniejszy. Ile masz pieniędzy, to tyle wydasz
03-02-2015, 22:45:39
http://allegro.pl/wal-korbowy-wsk-125-no...85728.html
a tutaj wał pełny http://allegro.pl/wal-korbowy-wsk-125-no...86183.html
mogę wydać nawet 400 zł tylko nie chciał bym żeby ta kasa poszła w błoto
a tutaj wał pełny http://allegro.pl/wal-korbowy-wsk-125-no...86183.html
mogę wydać nawet 400 zł tylko nie chciał bym żeby ta kasa poszła w błoto
03-02-2015, 23:13:37
A może regeneracja? Jest jeden pan (chyba z Iławy), bawi się wysyłkowo, wysyłasz stary a dostajesz jak nowy wał I to solidnie zrobiony.
03-02-2015, 23:44:28
najlepiej regeneracja tylko porządnie zrobiona z takim budżetem można też nowy z prlu kupić , bo te wały dzisejszej produkcji są (czopy) robione dośc z miekiego materiału ,
04-02-2015, 01:41:29
Powiem tak lepiej wziąść stary i go zregenerować albo kupić używany w bardzo dobrym stanie. Można też kupić ten nowy ale są słabo wykonane lecz różnie bywa.
04-02-2015, 13:49:32
Oczywiście wał tylko z blachami, z tymi PRLowskimi też trzeba uważać, w latach 80 działy się różne rzeczy, i dużym procencie przypadków te części, które miały jakieś wady fabryczne były właśnie pchane do sklepów motoryzacyjnych i wciskane ludziom.
04-02-2015, 19:52:07
Dzwoniłem do gościa z Iławy, wszystko ok tylko, że mam uszkodzony jeden czop od strony magneta, i już jest problem