Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Wymiany
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, dzisiaj bede mial rozpolowiony caly silnik i moje pytanie do Was: Co zalecacie wymienic, zeby to jakos sensownie chodzilo(dezament 023) Na co zwrocic uwage?? Oczywiscie to co bede widzial, ze jest uszkodzone to wymienie, a Wy mi doradzcie co by pasowalo, zeby posluzyl ten silniczek, oczywiscie tez rozsadnie cenowo. Dziekuje za odpowiedzi.
No na pewno łożyska i simmeringi. Jak chcesz porządnie to kupuj FAG/SKF/KOYO. Za wszystko dasz w granicach 80zł
Wymień łożyska , simeringi , uszczelki ( tulejki wałków ( są niekonieczne) ) ..
Wymień tarcze sprzęgłowe oraz pierśnienie .
A powiedzcie mi, czy da się zobaczyć jak mam sciagnieta glowice czy ona jest ok??? A czy jak cylinder ma malo rysek to tez trzeba do szlifu?? Sa fajne komplety typu glowica, cylinder, tlok, pierscienie, sworzen za 100 zl czy warto???
Łożyska [PPL SKF KOYO FAG (Dużo tego Tongue)] > 3 na wał i 1 na wałek główny w skrzyni
Simmeringi Wału i Simmering na zębatce zdawczej
Uszczelki
Pierścienie > Nie koniecznie
Tuleje w skrzyni > Nie koniecznie
Jeśli masz luzy na korbowodzie to wymień też łożyska na nim.

Są to "Chińskie" zestawy.. Jak masz dobrą kompresje to nie trzeba nic zmieniać w ostateczności lepiej dać do szlifu..
A czy jezeli w cylindrze jest tam malo rysek to dawac do szlifu czy zostawic?
Zależy jak mało tych rysek, bo dla każdego mało, oznacza co innego, dla kogoś może to być kilka niewyczuwalnych palcem rysek, a dla kogoś innego może to być kilka porządniejszych rys Wink Jak bierzesz się za kapitalke silnika i zależy Ci na jego porządnym zrobieniu, daj cylinder do szlifu, kup nowy tłok i pierścienie ok
Wlasnie jutro lece do szlifu go dac. Czy po szlifie trzeba dobrac odpowiedni tlok i pierscienie??? A jak sprawdzic stan glowicy, czy da sie, wymieniac ja????
Tłok musisz dobrać przed szlifem i zanieść go razem z cylindrem do szlifu.
Wymień wszystkie uszczelki tylko wycinaj sam bo te z allegro często nie pasują za dobrze oczym się sam przekonałem.Jak by co to z prawdziwej skóry wyciąłem uszczelki praktycznie wszystkie i ani ktopli od trzech dnie nie widać od oleju,choć pocą się na gażniku,ale nie cieknie.
Yhy, czyli pierscieni juz nie trzeba dobierac tylko po prostu standardowe?

Tak sie zastanawiam czy taki nowy caly zestaw jak pisalem wczesniej co jest na allegro to od razu pasuje wszystko?????? Jezeli za szlif wezma ode mnie tyle co nowy cylinder to co wybrac?
To zależy czy masz oryginalny cylinder jak oryginalny to lepiej dac do szlifu. Jak już chcesz kupić cały zestaw to polecam z Almotu mam i jakość jest bardzo dobra.Przed szlifem kupujesz tłok i pierścienie na 1 szlif, jeżeli jeszcze nie było Tongue Najlepiej zmierz stary tłok Big Grin
Jak szlifujesz cylinder to kupujesz tłok na 1 szlif lub 2 zalezy ile razy i czy w ogole był szlifowany i dajesz tłok wraz w cylindrem do tokarza i szlifuje cylinder pod tłok Wink
(01-02-2015 15:37:33)Rafalnapony napisał(a): [ -> ]Wymień wszystkie uszczelki tylko wycinaj sam bo te z allegro często nie pasują za dobrze oczym się sam przekonałem.Jak by co to z prawdziwej skóry wyciąłem uszczelki praktycznie wszystkie i ani ktopli od trzech dnie nie widać od oleju,choć pocą się na gażniku,ale nie cieknie.

A powiedz mi jaką grubość uszczelki masz między karterami? Wink Nie może być skórzana, gdyż będzie za gruba ok Uszczelki też mają wpływ na prace elementów silnika, a zwłaszcza ta między karterami. Więc lepiej trzymać się oryginalnych wymiarów.

(01-02-2015 15:42:18)dominik963 napisał(a): [ -> ]Yhy, czyli pierscieni juz nie trzeba dobierac tylko po prostu standardowe?

Tak sie zastanawiam czy taki nowy caly zestaw jak pisalem wczesniej co jest na allegro to od razu pasuje wszystko?????? Jezeli za szlif wezma ode mnie tyle co nowy cylinder to co wybrac?

Facepalm2 pierścieni n i g d y się NIE docierało, to jakiś mit, który powstał z nie wiadomo czego... Szlif może kosztować tyle, co nowy chiński cylinder, to od Ciebie zależy, czy chcesz mieć oryginalny cylinder ZMD po szlifie, czy chińską produkcję - choć tragedii nie ma Smile Wał natomiast wolałbym oryginalny, niestety jego regeneracja w większości przypadków znacznie przekracza rzeczywistą wartość wału. Alternatywą dla chińskich zamienników, mogą być części Almota - porządna rzekomo polska, produkcja, a co za tym idzie, cena części Almota, też jest porządna :F
Przekierowanie