(27-01-2015 21:23:53)knypas napisał(a): [ -> ]Piaskowanie koszt 20 - 30 zł ?
Ciekawe kto Ci wypiaskuje za takie pieniądze.
Realny koszt piaskowania całego Rometa w moich okolicach to około 150 zł.
Piaskowanie całego komara 20-30zł- wszystkiego co będzie malowane na kolor. Polecam warsztat w Bochotnicy (droga Puławy- Kazimierz Dln.), szybko i bez fuszerki. 150zł to lekka przesada... Za tyle to ludzie z forum piaskują i malują motory. Co Ty za warsztat znalazłeś, że tyle chcą?
(27-01-2015 21:53:32)dlugiLBN napisał(a): [ -> ]Idź się schowaj z tym poradnikiem,śmiech na sali
Komentujesz, bo chcesz sobie reklamę zrobić. Po co jakiemuś człowiekowi dawać 150-200zł za lakierowanie, skoro można to luzem zrobić z takim samym efektem w domu za niższą kwotę.
Nie odpowiada Ci temat, to na ch*j czytasz i się wypowiadasz?? Ciekaw jestem swoją drogą jak Ty malujesz motory... Napisz, też się pośmieję
(27-01-2015 22:36:08)dlugiLBN napisał(a): [ -> ]Bezbarwny dla pewności po 12 godzinach,ludzie przecież to wszystko pozłazi.Nauczycie się dużo z tego poradnika...
No to "ekspercie" naucz się czytać, bo napisałem, że trzeba czekać aż kolor wyschnie. Jakbyś na mokry kolor walnął bezbarwny, to dopiero by Ci poschodziło wszystko.
na bazę się kładzie bezbarwny po nie całych 10minutach bo to szybko schnie naprawdę
Na Akryl czy co innego bezbarwnego się już nie daje
No tak, ale też nie nałożysz bezbarwnego na mokry lakier, bo też nie byłoby dobrego efektu. Chociaż w sumie po 12 godzinach to nie będzie się trzymał lakier, więc racja...
Po 10 minutach zawsze daję bezbarwny bo sie złapie do lakieru
Nie lejemy tego dużo tylko delikatnie spryskujemy..
No tak, bo jakby nawalić za dużo, to byłyby zacieki..
Taki efekt, każdy maluje jak potrafi
No i bardzo ładnie! Ja niestety zdjęć nie mam, bo komar sprzedany no i w naszym przypadku malowane było kolorem a'la perłowym, nie metalikiem, więc aż takiego efektu nie było, ale też było ładnie.
Kolega jeden filmik obejrzał i myśli że wszystko potrafi
(oczywiście bez obrazy). To są lata praktyki, i nie ma co robić takich poradników bo zaraz zjadą cie jak psa, jak coś pomylisz. Poza tym ile osób daje na rometa baze + clar? Prawie wszyscy akryl, bo jest to prostsze i też efekt niczego sobie
A bez zdjęć kolego to też dużo nie zdziałasz, bo ja mogę powiedzieć że zrobiłem cyl 90/6/2/2 do charta, ale sprzedałem go wczoraj i zrobić o tym poradnik
Trochę bezsens po mojemu, poza tym na zdjęciach i tak nie oddasz prawdziwego efektu.
pozdro
No właśnie widzę, że bezsens robić poradniki... Chcę ludziom pomóc, bo jakiś czas temu zauważyłem,że takich poradników na internecie nie jest za wiele, a ludzie do mnie z ryjami wyskakują, jakbym przynajmniej im matki pozabijał. Bym wiedział, że dokumentacja zdjęciowa się przyda, to bym fotek porobił, jak go malowałem. Nie wiedziałem, że taki "poradnik" będę pisał i dlatego nic nie fotografowałem.
Na tym forum było masę poradników do różnych rzeczy i dużo z nich ludzie właśnie ostro chejtowali. Nic się nie poradzi., ale też mają rację, w tym trzeba mieć lata praktyki.
Szprejem można ładnie pomalować i to bez większego doświadczenia ale trwałość takiego lakieru jest kiepska, a ma to duże znaczenie w motorowerach.
Sam malowałem większość ramy od charta lakierem z K2 i efekt wizualny ładny ale np, na wahaczu tam gdzie kapał olej z łańcucha to się zrobioło matowe, na myjni też go nie umyje bo poschodzi pewnie.
A według mnie takie poradniki się przydaja. Wiele cennych uwaga mozna uzyskać. Na przyszłość będę wiedział żeby zmatowić podkład przed bazą - a tego nie zrobiłem. Z kolei bezbarwny położyłem kilka dni później
Mi poszło 2 puszki po 400ml podkładu 3 puszki 400 ml koloru i chyba 2 400ml bezbarwnego.
Odradzałbym tą farbę z linku zaopatrz się lepiej w jakiś lepszy lakier jeśli chcesz aby się to utrzymało, ja polecam lakiery firmy MOTIP