A jak się mają te przyżądy do mierzenia GMP w silniku 223 gdzie świeca jest pod skosem.? PS. spróbujcie zmierzyć suwmiarką w komarze, klucz do świecy ledwo idzie wsadzić.
Nie da sie wybic elektrody ze swiecy.Trzeba brzeszczotem uciac w rowku miedzy gwintem a tym czyms gdzie sie lapie kluczem.
Suwmiarka w odpowiednich rękach zbada temat lepiej niż to, a lepszy może być chyba tylko czujnik zegarowy. W jawce rzeczywiście może to sprawiać trochę problemu ale też da się
jak czujnikiem zegarowym mierzyć przy skośnym gwincie?
(26-01-2015 12:53:08)Rafalnapony napisał(a): [ -> ]Nie da sie wybic elektrody ze swiecy.Trzeba brzeszczotem uciac w rowku miedzy gwintem a tym czyms gdzie sie lapie kluczem.
Oczywiście, że się da. Już publikowałem na tym 4um jak zrobić coś w podobie przyrządu do ustalania i cofania tłoka od GMP..
Nie no brawo.Ale podziałki ci brakuje.
Poszukaj tematu, to się dowiesz o co chodzi. W środku jest zrobiony gwint i wkręcona śruba. Za podziałkę robi gwint śruby.
w jawce sie ustawia zaplon przy zdjetej glowicy. jednak pewna ksiazka o obsludze i naprawie rometow mowi ze i w jawce mozna wkrecic czujnik w glowice ale platynki maja sie otwierac kiedy czujnik wskazuje miedzy 1,5 a 1,7mm przed GMP.