Witam , sory że tutaj umieściłem ten wątek ale może jest ktoś spośród was co zna przyczynę problemu, a mianowicie w moim skuterze coś sie zwaliło - 2 dni temu wstawiłem cylinder 70 ccm polini sport (poza tym seria ) po wymianie zaczął sie dziwnie zachowywać tak jakby go zalewało od 0 do 45 km/h jedzie pięknie , ale gdy dojdzie do tych 50 to zaczyna mulić i przerywać(przed wymianą też tak było, jest to 2t) ---- może ktoś wie o co chodzi ?
Gaźnik czyszczony 5 razy nic nie pomaga
iskra jest
świeca po wykręceniu wilgotna
A moduł zapłonowy wymieniłeś na odblokowany? Jak nie, to na 90 % wiem, co jest nie tak
Pobaw się śrubką od regulacji składu mieszanki. No i filtr powietrza podmień.
za mała dysza paliwa do tej pojemmnoś albo moduł
Regulacja gaźnika.I zacząłeś tuning od złej strony ale mniejsza o to
moduł jest oryginał jeszcze blokowany
filtr powietrza przydało by sie wymienić
zmiana cylindra była koniecznością bo stary nadawał się do szlifu więc zainwestowałem troche i kupiłem coś porządnego =)
regulacja gaźnika nic nie daje
Jaki tam wogóle masz gaźnik tylko nie mów ze 12mm
jest już jakaś poprawa zwiększyłem poziom paliwa w gaźniku troche podregulowałem i już rozpędza sie do 60 km/h
(gaźnik oryginał 12mm)
Chłopie tutaj minimum 19mm a Ty jeździsz na 12mm w dodatku na dotarciu i w AC?
Zmieniaj szybko gaźnik i daj mu stożek.
Czyli wstawiles 70 mając blokowany modul i standardowy gaźnik? Zacznij od tego a później się żal, bo tuning zacząłeś od d##y strony
Regulacja gaźnika, potem moduł, następnie zmień wydech na "sportowy", na końcu pasek i rolki również dobierz pod ten zestaw. Nie wiem, jak mogłeś zmienić cylinder, nie dostosowując reszty silnika
mam w planie kupić wydech sportowy ,lżejsze rolki i jakieś sprzęgło / ps. dysza główna 85 (PROBLEM ROZWIĄZANY)