Witam chciałem przedstawić komarka 231B.
Komarek rocznik 63
silnik S38B.
Poniżej zdjęcia z Remontu.
W tej chwili wygląda troszeczkę inaczej - ma inne koła siodełko jest juz z Komara - tu jest z Żaka.
Postaram się jutro zrobić zdjęcia
https://plus.google.com/photos/118032848...2974307249
Piękny naprawdę.
Ten silnik się czymś różni od tego stosowanego w mr232?
Teoretycznie nie, jednak są pewne małe różnice np dekiel od strony magneta jest wewnątrz troszkę inny niż w późniejszych. Sam silnik ma troszkę inaczej zestrojone (ustawione) kanały i jest minimalnie mocniejszy - katalogi podają szybkość max 50km(wtedy były inne przepisy i motorowery mogły jeździć 50km/100).
Sam model 232 był właśnie odpowiedzią na zmianę przepisów (40km/100)
Szkoda że go malowałeś Osobiście uważam że jeżeli był to oryginalny lakier wystarczyło go oczyścić i przepolerować Wiadomo że ślady użytkowania pozostaną ale to ma swój charakter. Obecnie ciężko dostać komara 231 232 czy 2320 z ori. lakierem. Tak czy inaczej kawał dobrej roboty. Powodzenia w ukończeniu.
Jak ja lubię tematy z konkretnymi pojazdami.Piękny komarek.Gratuluję.
fajny ten 231B, mam sentyment do tego modelu ponieważ był to mój pierwszy komar.
Pierwsze zdjęcia 231b jakie oglądałem przed remontem swojego, były właśnie te które teraz pokazałes
(18-01-2015 09:20:01)burza999 napisał(a): [ -> ]Szkoda że go malowałeś Osobiście uważam że jeżeli był to oryginalny lakier wystarczyło go oczyścić i przepolerować Wiadomo że ślady użytkowania pozostaną ale to ma swój charakter. Obecnie ciężko dostać komara 231 232 czy 2320 z ori. lakierem. Tak czy inaczej kawał dobrej roboty. Powodzenia w ukończeniu.
Większość moich pojazdów staram się zostawić w oryginale jednak ten nie nadawał się do pozostawienia, wiele elementów połamanych(np kompletnie połamany błotnik - został pozgrzewany!!!) i niekompletnych, wżery rdzy w niektórych miejscach bardzo duże.(łącznie z dziurami).
W pojeździe zostawiono maksymalnie możliwa ilość elementów oryginalnych. Silnik miał remont kompleksowy (zotawiono stary wał).
Piękna maszynka tylko pozazdrościć
Zaprezentuj reszte swoich robaków
@jacomoto jak miewam ty prowadzisz stronę
http://www.jacomoto.pl.
Świetna stonka
Żeby nie było OT, Komar bardzo ładnie wyszedł, choć te obręcze i czarny wydech mu nie pasują
Taki kranik jak ty masz był oryginalny? W moim Komarze taki był i myślałem, że to jakiś aftermarket z tamtych czasów
(18-01-2015 14:53:29)kubu355 napisał(a): [ -> ]@jacomoto jak miewam ty prowadzisz stronę http://www.jacomoto.pl.
Świetna stonka
Żeby nie było OT, Komar bardzo ładnie wyszedł, choć te obręcze i czarny wydech mu nie pasują
Taki kranik jak ty masz był oryginalny? W moim Komarze taki był i myślałem, że to jakiś aftermarket z tamtych czasów
Koła były założone z Żaka którego międzyczasie robiłem.
Są już inne. Jeśli chodzi o tłumik- taki ma być- czarny.
Pamiętajcie że komar "walczył" z Żakiem o pierwszeństwo. I musiał być od niego tańszy
.
(Żaki tez miewały malowane tłumiki)
Jeśli chodzi o kranik- taki model jak najbardziej ok, późniejsze modele to raczej ich nie było
potwierdzam.
Tłumik musi być czarny, znajomy posiada 231b w oryginale i tłumik jest czary.
super filmik i kolekcja, ale na pierwszym miejscu jak dla mnie są Rysie z silnikami z Nowej Dęby. Szukam takiego już długi czas, ale niestety nie mogę nigdzie kupić w "normalnych pieniądzach".
Rysie MR 1B i to w 2 wersjach silnikowych (S38 i S38B) też sie w przyszłości pojawią
.