Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Brak iskry po wymianie przerywacza
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Nie wiem to ci nie powiem ale racje musisz przyznać że co stare to stare Big Grin
Podkładki izolujące mają być tak ułożone, aby izolowały Śrubkę, na której trzymają się przewodu i przerywacz od podstawy przerywacza. Do tego przetrzyj nowy przerywacz papierem ściernym w miejscu styku, niektóre mają położona warstwę izolacyjną tam.
Prostowanie wały młotkiem to tak jak uderzanie głową w ścianę, nic nie pomoże a i tak wyjdziesz na wiadomo kogo.
(12-01-2015 19:00:52)Malibu122 napisał(a): [ -> ]Nie wiem to ci nie powiem ale racje musisz przyznać że co stare to stare Big Grin

No muszę przyznać
Może te wibrację powodują niedokręcone śruby silnika? Sprawdzałeś to?
znaczy odpalałem go bez tej osłony na iskrownik, a reszty nie ruszałem, ale gołym okiem widać jak magneto faluje
Szczerze jak czujesz wibracje to rozbierz silnik wymień wał i łożyska i masz spokój.Ja przeczekałem 2 dni też próbowałem klepać.Potem zaczęło szumieć i ciul nie odpalił.Okazało się że rozszedł się wał i łożyska są w rozsypce Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie