Nie wiem to ci nie powiem ale racje musisz przyznać że co stare to stare
Podkładki izolujące mają być tak ułożone, aby izolowały Śrubkę, na której trzymają się przewodu i przerywacz od podstawy przerywacza. Do tego przetrzyj nowy przerywacz papierem ściernym w miejscu styku, niektóre mają położona warstwę izolacyjną tam.
Prostowanie wały młotkiem to tak jak uderzanie głową w ścianę, nic nie pomoże a i tak wyjdziesz na wiadomo kogo.
Może te wibrację powodują niedokręcone śruby silnika? Sprawdzałeś to?
znaczy odpalałem go bez tej osłony na iskrownik, a reszty nie ruszałem, ale gołym okiem widać jak magneto faluje
Szczerze jak czujesz wibracje to rozbierz silnik wymień wał i łożyska i masz spokój.Ja przeczekałem 2 dni też próbowałem klepać.Potem zaczęło szumieć i ciul nie odpalił.Okazało się że rozszedł się wał i łożyska są w rozsypce