Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Yamaha Virago XV250 nie chodzi na jeden cylinder! Co teraz?! ;o
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Czeeeeść.
Mam Virago 250 i problem z nią. Po tym jak już zrobiłem tak, że odpala (xd) to nie chodzi na jeden cylinder ;c Obstawiał bym, że coś z gaźnikiem, ale ma jeden na dwa cylindry, a świeca sucha, a na drugim chodzi. Nie wiem. Nie dość, że pierwszy raz mam styczność z v2 to jeszcze nie znoszę małych 4t XD

Podsumowując. Gaźnik sprawny bo na jeden podaje. Iskra jest. Kompresja jest.
Tak myśląc moim tokiem myślenia, czyli gościa, który się nie zna na tym, może coś z rozrządem? Bo nie wierzę, żeby jeden gaźnik na dwa cylindry, podawał sobie tylko na jeden... Jakieś sugestie?

EDIT: Świece zmieniałem.
Synchronizację gaźników robiles?




A sorki nie doczytalem ze tu jeden gaźnik Wink
Zatarła się.
Skoro odpalasz moto w takie mrozy i zapewne pochodzi kilka minut i gasisz. To najszybszy sposób do zabicia świec zapłonowych. Świeca musi mieć temperaturę samooczyszczenia, aby długo pracować. Wymień świece, bo to, że jest iskra, to znikoma informacja.

Edit..
Synchro jednego gaźnika? :F Poza tym, synchro gaźników polega na ustawieniu przepustnic w taki sposób, aby każdy cylinder dostawał odpowiednią dawkę powietrza na biegu jałowym. Czyli prosto mówiąc, synchro się robi, kiedy silnik pracuje na wszystkie cylindry, ale chodzi nie równo lub faluje na obrotach biegu jałowego.
Trzymam ją w ogrzewanym garażu i stoi przy grzejniku xd
To się kupi świece jeszcze raz ;x
Możliwe że zawory krzywe :F lub coś z zapłonem
Coś jest nie tak z zaworami na martwym cylindrze. Ustaw czy coś Big Grin
Mierzyłes kompresje na tym zdechłym cylindrze?
Sprawdź lampą stroboskopową czy iskra jest w odpowiednim momencie bo moze moduł zapłonowy padł,
Zdejmij pokrywe wałka rozrządu zobacz jak sprawa z luzem zaworowym i ustawieniem rozrządu.
Nie pali na tylni cylinder?
Dokładnie tak. na tylni nie pali Wink
Wymień kable W/N - sprawdź też całą instalację elektryczną, bo tutaj leży prawdopodobnie problem i rozrząd raczej nie ma nic do gadania. Potem wyreguluj gaźnik i powinno być ok Swoją drogą Virago to bardzo fajny sprzęt :F
skoro tylni nie pali to na 75% mozesz juz sciagac głowice.
Tylne cylindry w V szczególnie tych małych mają duuuzą tendencje do przegrzewania sie.
Zmierz kompresje
To mnie pocieszyłeś xd
Dobra, jutro zmierzę.
A jeszcze jedno. Nie wnikałem za bardzo jak ściągnąć głowicę, ale nie będę musiał wywalać silnika z ramy? XD Bo nie widzi mi się to za bardzo...
Jak ściągnąć głowice? Szybko. Zadajesz pytania jak dziecko. Co ta Maja w tobie widzi?
Byś sie mati zdziwił
Na razie jej nie zdejmuj poprostu zmierz cisnienie sprężania.
Ale raczej w tych małych V da sie zdjąc bez demontazu silnika. Czy w tym modelu to Ci nie powiem bo nie pamietam
Zmierzę zmierzę, ale pytam już XD bo jak trzeba wywalać silnik z ramy to chyba komuś ją oddam do zrobienia...
Spokojnie z tym wywalaniem silnika, glowic kolego Big Grin Też mam Virago, ale 750 z dwoma gaźnikami Big Grin To naprawdę udane i niezawodne motocykle.
Jeszcze takie podstawowe rzeczy o których nic nie wspomniałeś:
- poziom paliwa w komorze pływakowej - sprawdź. Podłącz wężyk ze szklaną rurką i ustaw poziom paliwa w komorze na taki jak powinien być.
- stan membrany i ogólny stan przepustnicy oraz dysz itd. Zerknij jeszcze na membranę czy dobrze siadła bo możliwe że się podwinęła, lubi też ze starości popękać.
- regulacja luzów zaworowych
- Sprawdź pompę paliwa, może za mało podaje i filtr powietrza.
Najprawdopodobniej odstojnik i dysze gaźnika zapchane, w tym akuratnie modelu to norma jak nie było zadbane. Trzeba uważać bo łatwo ukręcić gdy zastane. Odkręć pompę i w dolnej części ukaże się śruba tz dysza ,jak ją wykręcisz to wyleci w ciul syfu, poskręcać i heyah z tym koksem.
Kolejna sprawa to przewody WN, sprawdź stan, a jak całe to odparuj wilgoć, najlepiej takim sprayem do przewodów. Potem świece, wymień na nowe, lub je zamień. Naładuj porządnie akumulator.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie