Aha i niema śladu po osadzie?
nie ma żadnego śladu po osadzie
jak sie przetrze
Okej to fajnie
Więc chyba wybiorę ten cały chromowany
To może tak:
Który wy radzicie mi kupić?
chromowany z czarną końcówka
Chyba kupię ten cały chromowany
Jak da się wyczyścić nalot to co mi szkodzi !
on ci nic nie da kup tego spawaka
Spawaka ?
Może i nic nie da ale jak nie pogarsza obrotów silnika to go wezmę
spawak i ten na seryjnym silniku to nic nie da moze 1% ale bedzie nie odczuwalny chyba że bedzie zakładane do jakiegoś silnika po tuningu to ok
No ja mam zamiar zrobić tak:
1. dać gaźnik od Simsona 16n3-5
2. całkowicie go odblokować
3. założyć ten chromowany sportowy tłumik
Co wy na to?
Program o obliczania,troche blachy,spawarka i spawak strojony na wysokie obroty np:9500 gotowy.To ci dopiero doda mocy a nie jakieś pierdzi gó..o z allegro za 100zł które nic nie doda bo robone jest na ilośc a nie jakość a kazdy tłumik musi być liczony pod pojemność itd
riley dobrze mówi
bo na seri to nic nie da i to nie dostrojone jest choć lepsze to jak sie nie ma spawarki albo sie nie umie zrobić spawaka
Patryk jak byś jeszcze dał wiecej kanałów w cylku i odchudził tlok to jeszcze lepiej by było
Nom ale czy to nie skróci żywotności silnika ?
Nie chce żeby mi sie co tydzień rozkraczał
kanały troche skrócą ale też to zalezy jak sie jeżdzi