03-01-2015, 21:26:12
Chciałbym wam przedstawić mojego następnego Rometa
Kupiony 20.12.14r. 50 T-1 1977r., dokumenty są, OC ważne. przegląd do zrobienia, kupiony za 100 zł, myślę że się opłacało z powodu samych papierów . Romet niestety stał ponad rok pod chmurką, podnóżki były złamane, dętka z tyłu przebita, opona popękana, sprzęgło cały czas trzyma, oraz ma urwane mocowanie głowicy. Brak prawego podnóżka pasażera, klamki sprzęgła, drutu hamulca tylnego, linki sprzęgła, puszki gaźnika i łańcucha ale większość rzeczy posiadam
Z racji, że mój komar poszedł do malowania oraz była ładna pogoda wziąłem się dzisiaj za 50 T-1. Wyczyściłem go trochę, zmieniłem oponę oraz dętkę, zamontowałem tablicę, wyprostowałem podnóżki, pospawałem oraz pomalowałem je na czarno, jak wyschną to na dniach je zamontuje.
Tu zdjęcia:
Silniczek 019:
Wysoka głowica:
Oraz dziwny gaźnik: ani to gm12f ani gm13f, a średnica wewnątrz to 14 mm
Kupiony 20.12.14r. 50 T-1 1977r., dokumenty są, OC ważne. przegląd do zrobienia, kupiony za 100 zł, myślę że się opłacało z powodu samych papierów . Romet niestety stał ponad rok pod chmurką, podnóżki były złamane, dętka z tyłu przebita, opona popękana, sprzęgło cały czas trzyma, oraz ma urwane mocowanie głowicy. Brak prawego podnóżka pasażera, klamki sprzęgła, drutu hamulca tylnego, linki sprzęgła, puszki gaźnika i łańcucha ale większość rzeczy posiadam
Z racji, że mój komar poszedł do malowania oraz była ładna pogoda wziąłem się dzisiaj za 50 T-1. Wyczyściłem go trochę, zmieniłem oponę oraz dętkę, zamontowałem tablicę, wyprostowałem podnóżki, pospawałem oraz pomalowałem je na czarno, jak wyschną to na dniach je zamontuje.
Tu zdjęcia:
Silniczek 019:
Wysoka głowica:
Oraz dziwny gaźnik: ani to gm12f ani gm13f, a średnica wewnątrz to 14 mm