Chińskie wały to gówno, OK! A ćwiczył ktoś regenerację oryginalnego wału na chińskim korbowodzie??
(03-01-2016 22:24:30)parczi napisał(a): [ -> ]Chińskie wały to gówno, OK! A ćwiczył ktoś regenerację oryginalnego wału na chińskim korbowodzie??
Już wiem że się nie nada. Sworzeń stopy korbowodu w oryginalnym wale wynosi 18 mm, w chińskim 16mm
(03-01-2016 22:24:30)parczi napisał(a): [ -> ]Chińskie wały to gówno, OK! A ćwiczył ktoś regenerację oryginalnego wału na chińskim korbowodzie??
(03-01-2016 22:24:30)parczi napisał(a): [ -> ]Chińskie wały to gówno, OK! A ćwiczył ktoś regenerację oryginalnego wału na chińskim korbowodzie??
Już wiem że się nie nada. Sworzeń stopy korbowodu w oryginalnym wale wynosi 18 mm, w chińskim 16mm
Stozek magneta jest nieprawidłowo obrobiony wzgledem stozka magneta przez co magneto nie dochodzi do końca ....badziew
wystarczy wziąść śmieszną suwmiarkę i jej wysokościomierzem pomierzyć długości czopów względem oryginału i wniosek jest taki ,że na oko widać ,ze chiński wał ma swoje wymiary a zmd swoje
lepiej dać do regeneracji i przebić korbę niż kupywać ten szajs.
A co do łożyska igiełkowego sworznia tłoka weź je i kup markowe nie zakładaj czasem tego czegoś
Ja jakoś mam nowy chiński wał, wszystko trzyma się w kupie, nic nie rzęcholi, nie lata, wszystko do siebie pasowało i kadet jeździ.
ale faktem jest i nie wiem jak oni robią te wały ,że sa za grube i totalnie nie mieszczą się w tolerancjach....
zależy to od tego pewnie na jaki wał trafisz jak obrabiają czopy na szlifierce bezkłowej to zapewne jest ona ,źle ustawiona i raz wychodzi grubszy a jak ściernica się zużyje robi mniejsze typowa chińska produkcja.