Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: tłok od jawki do komara
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam mam taki pomysł żeby załozyć do komara tłok od jawki na 3 pierścionki tylko jest problem tłok od jawki ma sworzeń 14 mm a od komara 12 mm. i moje pytanie czy da rade wytoczyć taki sworzeń rzeby pasował do komara.
Nie da się. Pomyśl logicznie że musiałbyś roztaczać korbowód. Lepiej już wytoczyć w tłoku orygialnym miejsce na 3 pierścień choć i tak ci to niewiele da.
Chcesz żeby komar był słabszy? Równie dobrze możesz mu zmniejszyć dawkę paliwa, albo przestawić zapłon, będziesz miał podobny efekt,
Jak to? Przecież jak to kiedyś gdzieś napisano, jeden pierścień na tłoku więcej= 1KM mocy więcej! Tak więc najlepiej dorobić do komara rowek na trzeci pierścień, a najlepiej również na czwarty i piąty, i może jeszcze szósty jak się zmieści. Wtedy będzie taka moc, że na koło będzie komar ciągnął po lekkim dodaniu gazu na dwójce, i taka, że po zmianie zębatek będzie można i 100km/h jechać bez dużych strat na zrywie.

P.S: tutaj gościu coś takiego robił, ale chyba nieaktualne, a efekt nieziemski!!!
http://olx.pl/oferta/jawka-50-4-pierscie...270322bb35
3 pierścień może zmniejszyć obroty maksymalne i moc na wysokich obrotach ale na pewno znacznie poprawi osiągi jeśli gładź cylindra ma już duże zużycie, czyli jest to w jakiś tam sposób alternatywa dla szlifu cylindra.
Co za problem wytoczyć nowy sworzeń i roztoczyć korobowód???
Przekierowanie