Witam otóż jedni mówią że połówki silnika 019 , 023 itd najlepiej uszczelnić sylikonem a inni nasmarowaną smarem/olejem uszczelką a jeszcze inni sylikonem i uszczelką
. Więc czym najlepiej jest je uszczelnić?
Plus taki mały bonusik
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...047580.jpg
Na zdjęciu zaznaczyłem [Sorry za jakość] miejsce gdzie uszczelki nie powinno być.. gdyż w tamtym miejscu powinien pracować tłok. NWM może ja źle patrzę albo co.. pytanie brzmi to ma być czy nie??
Ta uszczelka nie powinna być złączona XD
Ja uszczelniam czarnym sylikonem i uszczelką i nigdy mi nic nie przeciekało
Wiem że tamto powinno być rozłączone ale raz miałem taki przypadek
Ktoś pochwali się swoimi wiadomościami?
Uszczelka najlepiej z kryngielitu powleczona cieniutko silikonem bądź hermetykiem. Ja mam papierowe i delikatnie cieknie w okolicach mocowania silnika.
Gambit lub kręgielit z mgiełką uszczelniacza do silników. Osobiście sam dorabiam uszczelki z w/w materiałów i sprawują się fajnie w silnikach. Uszczelka na zdjęciu jest specjalnie tak zrobiona, aby po społowieniu silnika odciąć niepotrzebną część, a uszczelka była dobrze dopasowana do karterów.
(20-12-2014 21:32:42)TheNight napisał(a): [ -> ]Wiem że tamto powinno być rozłączone ale raz miałem taki przypadek
Ja miałem takie 3 przypadki pod rząd
Połówki uszczelnij uszczelkami posmarowanymi cienką (0.5 mm!) warstwą silikonu i będzie git
A to jakich uszczelek użyjesz (papier/kringielit) zależy od Cb
Ja uszczelniam zawsze uszczelką z hermetykiem i nigdy nie cieknie
Ja tam kupuje komplet uszczelek tych lepszych i sylikon Czerwony (Tytan), nigdy nie było tak że przeciekało
Papierowe uszczelki + hermetyk
Albo farba, albo smar, różne sposoby mieli...
Po kilku latach zabaw z silikonami i podobnymi najbardziej podoba mi się pasta Dirko właśnie, daje radę, łatwo się usuwa jak trzeba - nie to co z czerwonym silikonem (nie wiem czemu, ale ten jakoś najmniej mi leż, już czarny lepiej usuwało się).
(21-12-2014 11:26:15)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Pasta Dirko
Też polecam bardzo dobra, ale droga!
Podłacze się tutaj, bo sam się gubię
Uszczelke pod cylindrem smaruje się silikonem?
Pod cylinder chyba najlepiej nasączoną w oleju [Lepsze "Spłaszczenie"] uszczelką
ale o sylikonie nie słyszałem