W skrócie:
Wróciłem z Radziszowa i kupiłem takie coś:
Był telefon do
Wigrusa i szybka decyzja żeby brać. Potrzeba mi kasety na przerzutki żeby rower jeździł.
Na razie nic więcej nie napiszę, mam mało czasu.
Świetny
wywal ten chiński mostek i załóż oryginalny. Widelec też mógłbyś zmienić, żeby był pod kolor. A rama nie jest krzywa przypadkiem ?
Jest prosta(tam mi się wydaję). Jeśli jest to gdzie miał by być krzywy. Mostek muszę znaleźć. Dzięki
Wydaje mi się, że głowka ramy powinna być równoległe do rury podsiodłowej, a tu chyba nie jest, ale może to wina zdjęcia.
Super jest!
Nim to by się kilometry tłukło...
Ładny
Chyba skusił bym się na jakąś kolarzówkę Rometu, ale mam już jedną Francuską do roboty :/
Wigrus, Rekord jest moim zdaniem idealnym rowerem "do miasta" jeśli założy się prostą kierownicę
Chociaż w dalsze trasy równie dobrze się nadaje
Bardzo ładny. Strasznie przypomina mi mojego Albatrosa. Różni się chyba tylko tym, że w tym modelu korba jest dwu rzędowa.
Fajny szkoda że krzywa główka ramy :
Fajny Rekordzik widać że jest po dzwonie ale dla chcącego nic trudnego można wyprostować
Będziesz go robił ?
Jak sprzedajesz dawaj na Priv
Niby jakim sposobem chciałbyś wyprostować tą ramę?
Można z tym jeździć? Czy się zniszczy na pierwszej dziurze?
Naprawić się da, tylko czy to opłacane.
Jeździć też można, zęby naprawić też się da
Zależy czy chcesz mieć zęby czy nie. Rower może przetrwać lata jak i tygodnie aż pęknie a ty wylądujesz twarzą na asfalcie. Szczerze bym nie ryzykował to i mało wartościowy rower a szkoda przez niego stracić zęby lub podrapać facjate. Prostowanie jest nie opłacalne a efekt może być różny. Sprawa należy do ciebie
Ps: rama jest mufowana (nic nowego) to tym bardziej podnosi ryzyko że pęknie ci na łączeniu mufy z rurą. Stawiam taką teorie ponieważ znam osobe której taka rzecz się pojawiła na szczęście w porę zauważyła pęknięcie i twarz ma całą