Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 - nie dostaje paliwa?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć, mam problem z ogarkiem. Po rozwierceniu króćca jeździł przez jakiś czas, co prawda bez filtra, bo z filtrem nie dawał rady.

Teraz motorek nie chce wcale jeździć, po odpaleniu i dodaniu gazu od razu go muli i gaśnie, jedynie gdy przytrzymam dzyndzel na gaźniku to dostaje mocy i jeździe jak igła przez kilka sekund, a potem znowu go przycina. Nie wiem w czym jest problem, wg. mnie coś jest z gaźnikiem, bo nie dostaje paliwa.
A czy osoba znająca się na rozwiercaniu króćca to robiła ?
Oczywiście.
a czy zmieniałeś np wężyk , filterek jeśli masz Smile , czy odrazu po rozwierceniu to się stało ?
(18-12-2014 19:36:27)dawid639 napisał(a): [ -> ]a czy zmieniałeś np wężyk , filterek jeśli masz Smile , czy odrazu po rozwierceniu to się stało ?
przecież pisze że potem się porąbało. wyczyść autorze gaźnik, wyreguluj poziom paliwa i sprawdź czy po odkręceniu kranika porządnie leci czy po kropelce
Albo z odstojnika weś brudki wywal.
Filtr mam wyciągnięty, sama obudowa została. Jutro zmieniam kondensator i wkładam nowy gaźnik, tamten był trochę skończony, zobaczę co później.
Zmieniłem gaźnik, ogar po odpaleniu ładnie chodzi, na jedynce ładnie sobie radzi, ale na dwójce zaczyna niedomagać, nie ma mocy, a na pełnej przepustnicy zaczyna gwałtownie tracić moc. Zapewne nie dostaje paliwa, tylko nie wiem co mogę jeszcze zrobić ...
za niski poziom paliwa w komorze pływakowej pewnie. po naciśnięciu pływaka palcem do samego dna poziom paliwa musi się znajdować ze 2 milimetry nad kołnierzem pływaka a reguluje się to blaszką naciskającą na zaworek poprzez odginanie.
Nie wiem tylko czy czasem mniejszy króciec nie załatwi tej sprawy.
a jaki masz teraz?
Powiększony.
na zablokowanym (mniejszym) ogar ma mniej mocy i mniejszy v-max widze to po swoich sprzętach. po odblokowaniu należy ustawić od nowa zapłon, a rozwarcie platynek ma następować między 1,5 a 1,7mm przed GMP. przerwa na platynkach w gmp ma wynosic 0,3-0,4mm. jak już wcześniej mówiłem najpierw wyreguluj gaźnik.
Przekierowanie