Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Rozwiercanie tłumika motorynki.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Słyszałem że tłumik motorynki ma jakieś przegrody lub blokady ktore utrudniaja przepływ spalin.Czy można przewiercić długim wiertłem od strony wylotu do mocowania kolanka,żeby nie było oporow?Czy nie uszkodze tak silnika?
Masz taki jakby dławik w którym są siateczki. Które po jakimś czasie zostają zawalone niespalonym olejem. Bez rozcinania chyba się nie da nic zrobić. Próbowałem raz przebić prętem fakt udało się ale narobiłem więcej szkód niż pożytku. Więc jak tak bardzo chcesz się w to bawić to poszukaj tłumika rozbieralnego (np taki jak w steli wydaje mi się, że tam był rozbierany)
ja mam zrobiony pusty tłum, to film jak chodzi https://www.youtube.com/watch?v=CjzhJoTB...kb7jbes4YQ
a zrobienie takiego bardzo łatwe bierzesz drut dłuższy niż tłumik i młotek. następnie wkładasz do tego mniejszego otworu na końcu tłumika i "manewrujesz" prętem tak zeby blaszki wyszły tym szerszym otworem
Lepiej pokombinować i założyć tlumik od jawki.
Nie no fajnie chodzi ta twoja dryna.Czy ten zabieg dodał coś mocy? Big Grin
Szymon703 czy da sie to przewiercic czy trzeba po prostu brutalnie przebic?
Po takim zabiegu jak zrobienie na wylot dziury motorynka straci na reakcji na gaz, wiem bo to przerabiałem.
Czyli co bedzie slabsza?
Trochę na pewno, już lepiej zrobić tak jak pisał Bartek.
po skróceniu kolanka i wybebeszeniu tłumika coś tam dało ale nie dużo
Nic nie bd słabsza, bd mocniejsza bo ten tłumik to jest taki niby dyfuzorek, który dodatkowo jest zblokowany tymi bebechami.
Jak masz kase(30-40zł) to nie niszcz tego wydeszku oryginalnego tylko kup używanego pseudo sporta, w nim też są takie blokady, które po wyjęciu otrzymujemy zwykłego spawaka.
w oryginalnym tlumiku nie ma co sie bawic, lepiej załóż od jawki lub t1
Nie mam zabardzo możliwości kupna nowego tłumika.Musze stary przerobić.
tłumików się nie dziurawi! Nie dość że będą głośniejsze to silnik będzie chodził gorzej, toć to 2T... Pozatym, tłumiki się wypala. Rozpalasz ogień, lejesz czegoś łatwopalnego do tłumika, pali się przez kilkanaście minut i cały osad ze środka znika. Wtedy malujesz go na nowo i masz praktycznie tłumik jak nowy.
Dobra juz ten pomysl mi przeszedl.
Przekierowanie