Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Brak mocy na trójce...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam , Moim problemem jest to że ogar traci moc na trzecim biegu po odkręceniu manetki. 1bieg ładnie drugi już słabiej a 3 to w ogóle... Regulowałem gaźnik dawałem większą dawkę mniejszą i tak na przemian , wyczyściłem gaźnik , zmieniłem świece. Pali od kopa na wolnych obrotach chodzi. Wymieniłem dziś tłok , pierścienie , cylinder chociaż go docieram sprawdziłem raz do końca i było tak samo. Zrobi "uuuu" i zwalnia co to może być za przyczyna?
Miałem podobny problem i u mnie pomogło ustawienie zapłonu. A na wolnych wkręca się na maxa?
Tak , na wolnych bez problemowo Wink
szukaj przyczyny w napędzie(wałek zdawczy z łożyskiem, zębatki i łańcuch)
(08-12-2014 16:08:35)SYR3N napisał(a): [ -> ]szukaj przyczyny w napędzie(wałek zdawczy z łożyskiem, zębatki i łańcuch)
Biegi wchodzą ładnie , luzów nigdzie nie ma a co ma do tego napęd skoro przymula go na trójce po odkręceniu manetki i tylko buczy :/
Filtr powietrza Smile
(08-12-2014 17:32:50)brona96 napisał(a): [ -> ]Filtr powietrza Smile


Możliwe zmieniłem z tego oryginalnego na stożkowy założony na dwóch takich gumach od oryginalnego Big Grin zmieniłem ten oryginalny bo myślałem że gorszy za chwilę pójdę zamienić i zobaczę czy coś dało Big Grin


(08-12-2014 17:32:50)brona96 napisał(a): [ -> ]Filtr powietrza Smile
To nic nie dało , nadal tak samo
Zapłon, u mnie w ogarze jest to, ze nie ma siły się rozpędzić, ale jak tak na 2/3 gazu to wycisnął te 55km/h. Też myślałem że to filtr, ale to nie to. Silnik poskladalem na nowych simmerach i łożyskach i jedyne co mi przychodzi do głowy to źle ustawiony zapłon.
Takie może głupie pytanie: czy jak poruszasz tylnym kołem na luzie to chodzi leciutko czy czujesz opór? bo możliwe że masz hamulec za bardzo naciągnięty. A jak nie to popatrz na świecę, jaka jest iskra
a nie zmieniasz za szybko biegów przez co za zduszasz silnik
Myślę że biegi zmieniam dobrze , zawsze tak zmieniałem i było okey.. koło leciutko się obraca nie czuć żadnego oporu też ustawiłem zapłon 2mm przed GMP a przerwę na platynkach na czuja i jest już trochę lepiej ale to nie jest to co było kiedyś.. Iskra jest ladna pali od kopa , znaczy palił właśnie się półksiężyc wyrobił... a Czy dobrze że 2mm przed GMP czy jakoś więcej mniej doradźcie mi bo jestem zielony ;D
Sa 3 mozliwosci. Zle ustawiony zaplon, dobity cylinder przez co slaba o ompresja a na 3 b jest najwieksze obciazenie, i 8statnie to jakie masz przelozenia?
(09-12-2014 09:34:26)fosa napisał(a): [ -> ]Sa 3 mozliwosci. Zle ustawiony zaplon, dobity cylinder przez co slaba o ompresja a na 3 b jest najwieksze obciazenie, i 8statnie to jakie masz przelozenia?

Kompresja jest git , zapłon 2mm przed gmp , jak z tym przyłożeniem bo nie wiem o co chodzi?
Postaram się nagrać krótki filmik i pokazać wam jak to wszystko działa Wink
Zebatki jakie masz?
Już nie ważne Dziękuję wszystkim bardzo dla każdego piwo!

Wystarczyło przestawić iglicę na najwyższy ząbek i zmienić filtr powietrza , założyłem stożkowy zaraz przy gaźniku i jest idealnie mocy mu nie brak Big Grin

do zamknięcia.
Przekierowanie