Tak szkiełkowany silnik oraz bębny kół Same bębny kół po szkiełkowaniu odtłuściłem i polakierowałem na srebrno i na to lakier bezbarwny Brud zbierający się na bębnach będzie łatwy do usunięcia Jak wiadomo elementy po piaskowaniu ciężko utrzymać w czystości Bębny po malowaniu dużo lepiej wyglądają jak po samym szkiełkowaniu
poszukuję mocowanie tłumika z tylnego wahacza od sztywniaka
Najlepiej odcięty z kawałkami wahacza jak na zdjęciu Może ktoś ma skorodowany lub pogięty wahacz
Komarek na dzień dzisiejszy poskładany w 99% Pozostało przykręcić pedała oraz manetkę gazu (czekam na przesyłkę z oryginalnym rolgazem). Dzięki koledze "Joozek" udało się złożyć manekę biegów oraz zdobyć poszukiwany kapturek instalacji elektrycznej.
Gratuluję efektu prac
a najbardziej dopieszczonych detali
Zastanawiam się czy by pasowały do niego białe repliki manetek, takie
Też patrzyłem za nimi tylko wydaje mi się że one mają otwory od czoła na montaż np bocznego lusterka lub odboj jak w skuterach. Aktualnie posiadam komplet oryginalnych raczek ZZR w bardzo ładnym stanie. Chwilowo czekam tylko na rolgaz i będę składał prawą stronę.
Gratulacje! Efekt pracy piorunujący. Komarek super się prezentuje i wygląda jak na nówka (albo i lepiej
)
Komar naprawdę super zrobiony
Gratuluję zapału i cierpliwości.Komarek będzie prezentował się wyśmienicie
Skąd jesteś dokładniej?-jakaś bliższa lokalizacja... Może być PW.
Dzięki wszystkim za pochwały
Kolego kwiatek83 jestem z Międzyrzecza
Bo jest za co chwalić, nie mogę oderwać oczu od zdjęć tego Sztywniaka - wygląda po prostu pięknie!
Podziwiam każdego, kto ma czas i fundusze podjąć się takiego wysiłku, liczę że jak kiedyś w przyszłości będę miał stałe źródło dochodów to uda mi się chociaż w części tak świetnie odrestaurować mojego Komara.
Fundusze da się ogarnąć...Wypłata po wypłacie i coś tam się zawsze zakupi,uzbiera.Gorzej z wolnym czasem,zeby to wszystko poskładac w jedną całość.Bynajmniej tak jest u mnie