03-12-2014, 19:01:30
Sprawa dotyczy działu "Problemy Techniczne"
Tak się ostatnio zastanawiałem. A raczej nachodzi mnie od jakiegoś czasu, bo już kiedyś chyba o tym wspominałem.
Według mnie podział na modele jest trochę sztuczny. Na przykład-ktoś ma problem z zapłonem w romecie Polo. Więc tam też ląduje temat. Ale przecież rozwiązanie będzie miało zastosowanie w całej gamie silników (poza 027 i 223). Czy nie byłoby lepiej gdyby drzewko wyglądało mniej więcej:
PROBLEMY TECHNICZNE
-SILNIK
--UKŁAD ZAPŁONOWY(PRZEWODY, ŚWIECE, CEWKI)
--UKŁAD ZASILANIA(GAŹNIK, KRANIK)
--UKŁAD KORBOWO-TŁOKOWY(WAŁ, TŁOK, CYLINDER, GŁOWICA)
--UKŁAD WYDECHOWY
--SPRZĘGŁO
-ZAWIESZENIE
--PRZEDNIE(STARSZE I TELESKOPOWE)
--TYLNE(WAHACZ, AMORTYZATORY)
-KOŁA(OBRĘCZE, SZPRYCHY, OPONY)
-NADWOZIE
--BAK
--BŁOTNIKI
--SIODŁO
--KIEROWNICA I JEJ OSPRZĘT
I tak dalej. Byłoby łatwiej szukać czy nie?
Tak się ostatnio zastanawiałem. A raczej nachodzi mnie od jakiegoś czasu, bo już kiedyś chyba o tym wspominałem.
Według mnie podział na modele jest trochę sztuczny. Na przykład-ktoś ma problem z zapłonem w romecie Polo. Więc tam też ląduje temat. Ale przecież rozwiązanie będzie miało zastosowanie w całej gamie silników (poza 027 i 223). Czy nie byłoby lepiej gdyby drzewko wyglądało mniej więcej:
PROBLEMY TECHNICZNE
-SILNIK
--UKŁAD ZAPŁONOWY(PRZEWODY, ŚWIECE, CEWKI)
--UKŁAD ZASILANIA(GAŹNIK, KRANIK)
--UKŁAD KORBOWO-TŁOKOWY(WAŁ, TŁOK, CYLINDER, GŁOWICA)
--UKŁAD WYDECHOWY
--SPRZĘGŁO
-ZAWIESZENIE
--PRZEDNIE(STARSZE I TELESKOPOWE)
--TYLNE(WAHACZ, AMORTYZATORY)
-KOŁA(OBRĘCZE, SZPRYCHY, OPONY)
-NADWOZIE
--BAK
--BŁOTNIKI
--SIODŁO
--KIEROWNICA I JEJ OSPRZĘT
I tak dalej. Byłoby łatwiej szukać czy nie?