Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Omega B 2,5 TD
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Choć jestem tu długo nie wiem czy to dobry dział z góry Przepraszam.

Chciałbym was prosić o pomoc związane z elektryką w tym aucie. Autko posiadam rok, silniczek jest zdrowy bardzo dobrze jeździ lecz elektryka płata figle.

Przez pewien dłuższy czas nie chciała poprawnie odpalać, daliśmy go do elektryka na przejrzenie, Według niego po wyłączeniu stacyjki nie było poboru prądu. A bywało tak że rozładowywał akumulator. Problemem okazał się alternator a w zasadzie kable oraz klema. Po wymianie i naładowaniu akumulatora, Omega zaczęła ładnie odpalać.
Po kilku spokojnych dniach zaczął się nowy problem.
Po wyjściu z auta wszystko ładnie się gasi, lecz przychodząc rano ukazuje się święcący się MID. Rozładował się przez to akumulator.

Dwa dni później auto normalnie przez ten czas jeździło

Dziś rano sprawdzaliśmy akumulator 11,92v. Przeczyściliśmy dziś masę, Rano się okażę czy coś pomogło

I po nocy (dziś rano)

Przychodzę dziś rano (wczoraj akumulator 11,92v i przeczyszczona masa (silnika))
Rano schodzę do auta, Akumulator 0,01v...
Rozładowany zupełnie, jako że mam 2 akumulatory jeden awaryjny włożyłem go, i Mid zaczął szaleć po całości...
Filmiki na Youtube.
- http://www.youtube.com/watch?feature=pla...cQhA29OczE
- http://www.youtube.com/watch?feature=pla...O9MZOSp3os

Auto odpaliło normalnie po odpaleniu midowi nieco jakby lepiej jaśniejszy był. ale pokazywał totalne głupoty na wolnych obrotach chwilowe zużycie po 40,4l.
Wszystko widać na filmiku.

Nie mam już pomysłu pomocy! Mid się nie wyłączył tym razem nawet po wyjściu z auta.

Post sklejony troszkę z innego forum pisane na szybko za co przepraszam. Proszę o pomoc, Dzięki z góry Smile
Posprawdzaj wszystkie bezpieczniki. Ja obstawiam, że wina leży w midzie bo jest niemożliwością by cały czas on się świecił. W omedze nwm czy ten mid jest zespolony ze wskaźnikami na desce (chodzi mi czy jest za tą szybką co zegary ) Jeśli nie jest odkręcasz 2 lub 4 śrubki i odłączasz mida. Jeśli problem nie zniknie trzeba szukać dalej w elektryce czy nie ma gdzieś przewodu przetartego który robi zwarcie
Tak jest w desce razem za szybka. OK w takim razie bezpieczniki

Wysłane z mojego D2303
przez bezpiecznik może spieprzać prąd?
To jednak nie bezpiecznik

Wysłane z mojego D2303
Podłącz amperomierz szeregowo, i patrz na wskazanie, następnie wyciągaj po bezpieczniku i sprawdź który to prąd ciągnie.
Gdzieś masz wilgoć w przewodach lub stykach to bolączka omeg
A jakieś przypuszczenie gdzie by to mogło być?

Wysłane z mojego D2303
Cóż okazało się (po oddaniu do mechanika) że nadpalony był przekaźnik świec żarowych..
To znaczy rozrząd się wyciągnął (łańcuch) i trzeba ponownie ustawić kąt (jest taki myk na to)

Jest na to ustroistwo na allegro które grzeje świecę nawet po wyłączeniu kontrolki przez jakieś 10s, pomagało mu to odpalać i to działało - Kosztem przekaźnika, co więcej okazało się że podczas pracy silnika świece żarowe dalej się rozgrzewały.. Czyli przekaźnik chodził cały czas..

Pozostało ustawić kąt i powinna grać gitara, ustroistwo (przyśpieszacz zapłonu wyje****)

Temat do zamknięcia. Dzięki za odpowiedzi.
Przekierowanie