słuchajcie bo nie mogę się dokopać do tego czy w romecie 50 T1 była fabrycznie nanoszona blokada co do prędkości i siły? i moje jeszcze jedno pytanko dziwie się że ludzie posiadający ten silnik 019 piszą że idzie im 50 55 60 km/h a oryginalnie na stronach jest podawane 40km/h a piszą że oryginalne bez przeróbek i dlatego moje pytanie brzmi jakim cudem tak się dzieje że jedzie więcej niż fabryka dała??
Fabryka dała dużo, tylko w papierach mało pisała żeby nie wykraczało ponad normy
Pozatym dane do 50t1 podawane są pod dwie osoby
no tak tak rozumiem
a co do tej blokady bo z tego co mi wiadomo w niektórych jawoskich silnikach była a jak to było w silniku 019??
W Polskich silnikach blokad nie było, ponieważ nie grzeszyły one mocą tak jak czeskie produkcje
aha no dobra to już wiem
a jak myślisz wymiana cylindra pierścionków głowicy czyli cały komplet i jak bym go dobrze dotarł to pomoże mi to w osiągach jeśli chodzi o prędkość moc dodam ze wszystkie simeringi już wymieniłem
?
heh tak jak mówi Tomek, a w jawkach 223 to były blokady 85r +, dlatego starsze wynalazki były mocniejsze
jak chcesz dotrzeć to 1000km takiego dobrego docierania i bez katowań to ci posłuży troche czasu
ja już myślę że 500km wystarczy
bez katowań kumpel w drynce wymienił same pierścionki i bez docierania (idiota) mu się v max poprawił i cisnoł ją na max cały czas haha
no mozesz docierac 500km, jak i 1000, zalezy jak dotrzesz, ja ci mówię jak jest w książeczce napisane, powinno sie docierac 1000km około i wtedy silnik jest mniej awaryjny, a nie na poczatku katujesz i potem ci tłok puchnie&lipe masz wtedy bo nie mozesz se pojezdzic
Zamykam bo temat zaczyna dążyć w złym kierunku...