27-11-2014, 22:06:00
28-11-2014, 00:33:15
Weź jak Ty se nie mozesz dac rady z gm to co dopiero z k60b. Jak nie potrafiłeś ustawić gm to k60b na pewno nie ustawisz pozdro
28-11-2014, 01:19:54
To ty po remoncie chcesz na full obroty wejść? Nieźle. Tylko po co? Jak to jeździ to powoli docieraj, tak jak kolega napisał, być może z dotarciem to przejdzie...
Chociaż jak ty kombinujesz jak wejść na full obroty to już o docieraniu raczej można zapomnieć..
Kondensator zmień, często się zdarza, że nowy, nie używany jest zepsuty.
Mówisz, że jak zatkasz palcem filtr powietrza, lepiej się wkręca, pewnie nie masz puszki szmerów ssania, z tego co wiem to w ogarach też były. Kolejna przyczyna.
Może masz zapchany kranik, dostaje za mało paliwa i się nie wkręca.
Chociaż jak ty kombinujesz jak wejść na full obroty to już o docieraniu raczej można zapomnieć..
Kondensator zmień, często się zdarza, że nowy, nie używany jest zepsuty.
Mówisz, że jak zatkasz palcem filtr powietrza, lepiej się wkręca, pewnie nie masz puszki szmerów ssania, z tego co wiem to w ogarach też były. Kolejna przyczyna.
Może masz zapchany kranik, dostaje za mało paliwa i się nie wkręca.
28-11-2014, 09:36:42
Jak zatkasz jedną dziurke w puszce od filtra to ci łapie lewe powietrze Posprawdzaj uszczelki.
28-11-2014, 12:15:31
(28-11-2014 01:19:54)Rafku napisał(a): [ -> ]To ty po remoncie chcesz na full obroty wejść? Nieźle. Tylko po co? Jak to jeździ to powoli docieraj, tak jak kolega napisał, być może z dotarciem to przejdzie...
Chociaż jak ty kombinujesz jak wejść na full obroty to już o docieraniu raczej można zapomnieć..
Kondensator zmień, często się zdarza, że nowy, nie używany jest zepsuty.
Mówisz, że jak zatkasz palcem filtr powietrza, lepiej się wkręca, pewnie nie masz puszki szmerów ssania, z tego co wiem to w ogarach też były. Kolejna przyczyna.
Może masz zapchany kranik, dostaje za mało paliwa i się nie wkręca.
kolego wiem że jest na dotarciu ale powinien wbić na obroty i normalnie działać . Przecież nie będę jeździł cały czas na full .
Paliwo dostaję kranik czyszczony .
Piszesz że z dotarciem przejdzie jak się jechać prawie nie da, jak wrzucę 2 to muszę go trochę popchać bo nie ma siły.
kolor iskry biały.
filmik jak pracuję romet: https://www.youtube.com/watch?v=VU_Nif36...e=youtu.be
28-11-2014, 18:04:27
weź iglice na najwyższy rowek
28-11-2014, 19:53:40
Nic nie dało teraz nawet nie chcę odpalić
29-11-2014, 15:23:17
nic nie pomogło, chłopaki może to być wina paliwa np. chrzczone. Kiedyś miałem podobny problem też przerywał i nie wchodził na obroty. Ale problem sam minął po 3 dniach. Teraz zauważyłem że świeca jest mokra nawet jak dostaje najmniej paliwa.
29-11-2014, 17:29:41
Ale ci iskrzy na przeruwaczu o.O Zmień kondensator i [/php]przerywacz lub go wyczyść.
30-11-2014, 18:07:59
wydaje mi się że to coś w iskrowniku bo jak przestawię zapłon i zmienię przerwę na platynkach, to lepiej działa. Bo czasem nawet nie chce odpalić a jak odpali to przerywa.
przerywacz i kondensator nowy
przerywacz i kondensator nowy
02-12-2014, 16:43:46
kolejny filmik na filmiku widać że na wysokich obrotach iskrzy bez przerwy a na niskich nawet nie mrygnie macie jakieś pomysły ???
link: https://www.youtube.com/watch?v=cCL8uoBp...e=youtu.be
link: https://www.youtube.com/watch?v=cCL8uoBp...e=youtu.be
02-12-2014, 18:23:00
ja też tak miałem, to wymieniłem młoteczek i kowadełko i problem znikł
02-12-2014, 18:43:21
tydzień temu wymieniałem, jeszcze raz wymienić ???
03-12-2014, 23:13:26
Dziś wymieniłem kabel wn, fajke, kondensator i spiłowałem trochę kowadełko i młoteczek. Po tej operacji ogarek osiąga pełne obroty ale po 20 s Gaśnie, ma ktoś jakiś pomysł.
03-12-2014, 23:18:00
Niski poziom paliwa w komorze pływakowej, zatkany kranik.