Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [50-T-1] Kilka problemow z t-1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
no mi się nie śpieszy bo nie mam takowego silnika 3 biegowego Tongue
Ale może innym użytkownikom się przydać i mi w przyszłości.

Do tematu:
Słyszałem coś kiedyś że można to słabnięcie na ciepłym-ustawić zapłonem
(ale to w przypadku WSK 3 słyszałem) Mój 50-T-1 też słabnie na ciepłym ale mi to nie przeszkadza.

Skrzynie lepiej nie przeszczepiać bo nie ma od czego .

Mój czasami jak zimny też kopci. zdarza mu się również jak ciepły.
też tak miałem i wymieniłem uszczelkę pod cylindrem
Witam znów otóż nastąpił o wiele poważniejszy problem... nie ma w ogóle biegów ! nie mam pojęcia co się stało po prostu nie ma ! macham wajchą od zmiany biegów bez żadnych szarpnięć jak normalnie co to może być ?
Może się skrzynia zacięła?
Jeżeli jest na biegu to go spróbuj zapalić i dopiero.
A jak na luzie to zapal i po próbuj, może się automat zaciął?
(20-01-2012 19:39:02)SeBBuSsS napisał(a): [ -> ]Witam znów otóż nastąpił o wiele poważniejszy problem... nie ma w ogóle biegów ! nie mam pojęcia co się stało po prostu nie ma ! macham wajchą od zmiany biegów bez żadnych szarpnięć jak normalnie co to może być ?

taki cały czas luz jest ?? jak nie ma wogóle to cie połówka czeka ;/ złamał sie wodzik w środku
Wczoraj doszedłem przyczyny... wypadła sprężynka i kulka facepalm i tu się pojawia problem. Jak wczoraj to zauważyłem to uśmiech na ryju i do roboty... ehh lecz nie mam pojęcia jak tam kulke wcisnąć aby nie wypadała i obrócić w jej stronę półksiężyc. Czy ma ktoś jakiś sposób bez wyjmowania całego automatu z silnika ? Jak nie no to na ferie bd miał zajęcie Smile
Duża część użytkowników tego silnika narzeka na niską trwałość skrzyni biegów i automatu wybierającego biegi(wyskakujące biegi). Ja jednak uważam że 70-80% tych opowieści spowodowane jest wyłącznie zaniedbaniami w konserwacji i eksploatacji skrzyni(nie wszyscy wiedzą że biegi włącza się przy pomocy sprzęgła). Krążą też mity o rzekomo trudnej regulacji automatu. Podam więc receptę, krok po kroku, dla tych którzy nie wiedzą jak wyregulować prawidłowo automat. Kto ma uszy niechaj słucha.
1. Zdejmujemy dekiel od strony dźwigni zmiany biegów.
2. PRZY POMOCY RĘKI I DELIKATNIE wrzucamy drugi bieg.
3. Nakrętkę regulacji automatu odkręcamy powoli, próbując kręcić jednocześnie kołem zamachowym. Odkręcanie nakrętki regulującej kończymy dokładnie w momencie, gdy automat wypnie nam drugi bieg(koło zamachowe będzie poruszało się luźno)
4. Nakrętkę którą przed chwilą odkręcaliśmy, dokręcamy o DOKŁADNIE CZTERY I PÓŁ OBROTU. Dlaczego akurat tyle? Bo właśnie tyle potrzeba na pełne zazębienie trybu 2. biegu
5. Przed założeniem dekla warto automat przesmarować (WD-40, ŁT-43, bogacze mogą nawet AGIP'em).
6. Składamy wszystko do kupy. Cieszymy się z jazdy. A jeśli się nie cieszymy to pewnie czeka nas wymiana automatu(ciężko teraz o takie cudo) albo rozbieranie trybów. Tego ostatniego też nikomu nie życzę. No, chyba że ktoś lubi...
Nudziło m sie i jest coś ;P
nie wierze, że to sam napisałeś po twoich innych wypowiedziach na tym forumBig Grin
gdybys rozpisal sie tak na temat wsadzania kulki... no ale to co napisales to sie napewno przyda wiec plusik jest
Stron: 1 2
Przekierowanie